ارایه 223 خدمت بیمه سلامت برای زوجین نابارور

معاون دفتر خدمات تخصصی بیمه سلامت ایران تشریح کرد؛

ارایه 223 خدمت بیمه سلامت برای زوجین نابارور

معاون دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران، به تشریح جزییات 223 کُد خدمت بیمه سلامت برای زوجین نابارور پرداخت.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری نوتیفیکیت، مریم آزادی معاون دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به همکاری بیمه سلامت با 144 مرکز درمان ناباروری در سطح کشور، گفت: بیمه سلامت برای زوجین نابارور، 223 کد خدمت تعریف گرده که شامل دارو، جراحی، تصویربرداری، آزمایش و…، می شود.

وی افزود: 63 قلم دارو به همراه 45 کد خدمت جراحی و 29 قلم تجهیزات پزشکی، از جمله 223 کد خدمت برای زوجین نابارور است.

آزادی ادامه داد: 7 قلم تصویربرداری پزشکی از سونوگرافی تا…، به همراه 16 قلم کد آزمایش ژنتیکی برای افرادی که دچار سقط مکرر می شوند؛ از دیگر خدمات بیمه سلامت برای زوجین نابارور است.

وی افزود: بسته ابلاغی بیمه سلامت برای زوجین نابارور با پوشش 90 درصدی در مراکز دولتی انجام می شود و در حال پیاده سازی پوشش 70 درصدی در بخش خصوصی هم هستیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارایه 223 خدمت بیمه سلامت برای زوجین نابارور" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارایه 223 خدمت بیمه سلامت برای زوجین نابارور"، کلیک کنید.