برسی اسنوت لنز دار دریم لایت Dream Light Spotlight Attachment Kit

نقدر و برسی

اسنوت لنز دار دریم لایت Dream Light Spotlight Attachment Kit

کیت نصب اسپات لایت Dream Light

اسنات معمولاً برای نورپردازی نقطه ای یا نقطه ای (مثلاً مو در عکاسی پرتره) استفاده می شود. در عکاسی از طبیعت بی جان و استودیو برای محدود کردن و تمرکز نور و ریختن دایره نور در یک منطقه خاص استفاده می شود. سرباره ها در اندازه ها و دهانه های مختلف با روکش داخلی مشکی ساخته می شوند و کنتراست نور بالایی دارند.

درپوش لانه زنبوری به کار رفته در ساخت اسنات ابزاری بسیار ایده آل برای هدایت و تمرکز نور بر روی سوژه بدون تاثیر بر قدرت نور است که از پخش شدن نور نیز جلوگیری می کند. با استفاده از این محصول می توانید یک شکل یا لوگو و حتی یک تصویر بر روی شی یا پس زمینه به صورت طرح ریزی ایجاد کنید.

(نکته مهمی که در ساخت نازل باید به آن توجه داشته باشید این است که در پشت آن دریچه ای وجود داشته باشد تا گرمای لامپ مدلینگ بدنه نازل و هد فلاش را گرم نکند و این دمای بالا باعث سوختگی شود. وقتی آن را عوض می‌کنید، انگشتان دستتان را تغییر دهید.)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی اسنوت لنز دار دریم لایت Dream Light Spotlight Attachment Kit" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی اسنوت لنز دار دریم لایت Dream Light Spotlight Attachment Kit"، کلیک کنید.