برسی دستگاه اصلاح رنگ و کالیبره مانیتور X-Rite i1Display Studio

نقدر و برسی

برسی دستگاه اصلاح رنگ و کالیبره مانیتور X-Rite i1Display Studio

دستگاه اصلاح رنگ و کالیبره مانیتور X-Rite i1Display Studio

رنگ سنج استودیو X-Rite i1Display

ترکیبی از دقت رنگ بالا و عملکرد سریع استودیو X-Rite i1Display یک رنگ سنج و سیستم نرم افزاری چند منظوره است که به شما کمک می کند تا پروفایل رنگی ثابتی را برای تمام نمایشگرهای خود به دست آورید. این رنگ سنج که برای انواع مانیتورها و همچنین پروژکتورها و دستگاه های تلفن همراه مناسب است با نرم افزار i1Studio همراه می شود تا شما را در فرآیند کالیبراسیون مانیتور راهنمایی کند. این نرم افزار توسط ابزاری مدیریت می شود که ردیابی را سریع و آسان می کند و همچنین برای حفظ دقت رنگ در طول زمان یکپارچه می شود. i1Display همچنین به ایجاد پروفایل های مختلف بسته به محیط اطراف با اندازه گیری شرایط نور محیط از جمله مسائل خاص مانند تابش خیره کننده و خیره کننده کمک می کند. همچنین با تنظیمات چند مانیتور سازگار است و امکان تنظیم دستی نقطه سفید روشنایی نسبت کنتراست گاما و سایر معیارها را فراهم می کند.

مانیتور را کالیبره کنید

  • پشتیبانی از انواع مانیتورهای جدید از جمله LED پلاسما فسفر RG OLED LCD.
  • کنترل کامل نقطه سفید روشنایی نسبت کنتراست گاما و سایر اندازه گیری ها.
  • پشتیبانی از استانداردهای محبوب پخش ویدیو از جمله NTSC PAL SECAM 709 Rec. 2020 و DCI-P3
  • اندازه گیری نور محیط به طور خودکار روشنایی بهینه صفحه را برای مقایسه چاپ با نمایشگر شما بر اساس اندازه گیری شرایط نوری که در آن چاپ ها مشاهده می شود تعیین می کند.
  • اصلاح تابش نور نمایه نمایشگر شما را اندازه گیری و تنظیم می کند تا نسبت کنتراست ناشی از تابش خیره کننده یا انعکاس روی سطح صفحه را کاهش دهد.
  • Iterative Smart Profiling یک فناوری تطبیقی ​​است که دقت رنگ بهینه را با هر اجرای پروفایل ایجاد می کند.
  • فناوری کنترل خودکار نمایشگر (ADC) به طور خودکار روشنایی نور پس زمینه کنتراست و دمای رنگ نمایشگر شما را تنظیم می کند تا فرآیند نمایه سازی را سرعت بخشد و نیازی به تنظیمات دستی نداشته باشد.
  • نقطه سفید را می توان از مقادیر از پیش تعیین شده مقادیر X/Y کاربر بر اساس اندازه گیری نور محیط بر اساس اندازه گیری مانیتور دیگر یا مقادیر اندازه گیری شده قبلی تنظیم کرد.
  • پشتیبانی از چند نمایشگر از سازگاری رنگ برای حداکثر چهار نمایشگر مختلف پشتیبانی می کند.
  • یادآوری نمایه به شما امکان می دهد متوجه شوید که چه زمانی باید نمایه مجدد صفحه نمایش خود را تغییر دهید.

کالیبراسیون پروژکتور

برای دقت بیشتر رنگ در هر پروژکتور منحصر به فرد پروفایل های پروژکتور را با فناوری پروفایل تطبیقی ​​هوشمند به سرعت و با دقت ایجاد کنید.

طراحی فشرده برای حمل و نقل و استفاده در حال حرکت

پایه های یکپارچه سه پایه را می توان در مکان های بزرگتر مورد استفاده قرار داد در حالی که یک بازوی پخش کننده داخلی به عنوان پایه رومیزی عمل می کند.

کالیبراسیون دستگاه تلفن همراه

از برنامه رایگان تلفن همراه ColorTRUE برای کالیبره کردن صفحه نمایش دستگاه تلفن همراه شما برای مطابقت با رنگ های تلفن هوشمند تبلت و رایانه شما پشتیبانی می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دستگاه اصلاح رنگ و کالیبره مانیتور X-Rite i1Display Studio" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دستگاه اصلاح رنگ و کالیبره مانیتور X-Rite i1Display Studio"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه