برسی دستگاه کالیبره Calibrite ColorChecker Studio

نقدر و برسی

دستگاه کالیبره Calibrite ColorChecker Studio

کالیبراتور استودیو ColorChecker Calibrite

استودیوی ColorChecker Calibrite استاندارد صنعتی برای کالیبراسیون رنگ است، ابزاری که گردش کار شما را به سطح جدیدی از دقت و کنترل می‌برد و به شما امکان می‌دهد تا رنگ‌ها را برای طیف وسیعی از دستگاه‌ها و نمایشگرها، از جمله نمایشگرها، اسکنرها و چاپگرها به‌طور دقیق مطابقت دهید. استودیو ColorChecker سخت افزار و نرم افزار کلاس جهانی را ترکیب می کند تا نتایج رنگی را برای حرفه ای های عکاسی و فیلم سازی ارائه دهد.

ساخته شده توسط X-Rite

X-Rite با Calibrite همکاری می کند تا به بازارهای جهانی تولید عکس، ویدیو و محتوا خدمت کند.

اسپکتروفتومتر همه کاره استودیوی ColorChecker تنها وسیله ای است که برای پروفایل نمایشگرها، پروژکتورها، اسکنرها، دستگاه های تلفن همراه و چاپگرهای خود نیاز دارید. جمع و جور است و حمل آن در قاب محافظ آسان است، بنابراین شما هرگز بدون ابزاری برای ایجاد یک گردش کار دقیق و دقیق، چه در خانه و چه در استودیو، نخواهید بود. نرم افزار ccStudio که توسط X-Rite طراحی شده است، یک رابط کاربری با قابلیت پیمایش آسان را ارائه می دهد که مانیتورهای کالیبره شده و نمایه شده ماهرانه (از جمله از پیش تنظیم های ویدئویی)، پروژکتورها، اسکنرها و چاپگرها را ارائه می دهد.

نرم افزار کالیبراسیون دوربین ColorChecker و Mini ColorChecker Classic Target برای دوربین ها

با استفاده از لنز 24 نقطه‌ای استاندارد صنعتی موجود، می‌توانید پروفایل‌های دوربین سفارشی (تک یا دو نوردهی) ایجاد کنید، تعادل رنگ سفید سفارشی و هر نوری را که می‌گیرید برای فرآیند ویرایش ساده‌تر تنظیم کنید. این نرم افزار شامل یک اپلیکیشن دسکتاپ و یک پلاگین برای Adobe Lightroom می باشد.

نظارت بر کالیبراسیون و پروفایل

هنگامی که از حدس و گمان و ناامیدی در مورد اینکه رنگی که روی صفحه می بینید همان رنگی است که از چاپگر خود انتظار دارید رها شوید، در زمان و هزینه صرفه جویی خواهید کرد و کنترل خلاقانه کاملی بر روی تصاویری که Display ColorChecker Studio استفاده می کند به دست خواهید آورد. فن آوری های پیشرفته تطبیق نمایشگر و چاپگر شما.

پروفایل تکراری هوشمند

فناوری تطبیقی ​​که هر بار که نمایه می‌کنید، نتایج بهینه‌سازی شده را برای حداکثر دقت رنگ در هر صفحه نمایش منحصربه‌فرد ایجاد می‌کند. اندازه‌گیری نور محیط: بر اساس اندازه‌گیری شرایط نوری که در آن چاپ‌ها مشاهده می‌شوند، روشنایی بهینه نمایشگر به‌طور خودکار برای مقایسه چاپ‌ها با نمایشگر شما تعیین می‌شود. پشتیبانی از استانداردهای ویدئویی:

NTSC، PAL SECAM، Rec. 709, Rec. 2020

و کنترل کاربر گسترده: کنترل نقطه سفید، روشنایی، نسبت کنتراست و گاما توسط کاربر. همچنین سایر نمایشگرها یا منابع نور را اندازه گیری می کند و از آنها به عنوان هدف استفاده می کند.

نمایه سازی چند مانیتور: رنگ ها تا چهار نمایشگر مجزا برای دقت رنگ در گردش کار شما مطابقت دارند

بهینه سازی پروفایل: مجموعه های تنظیم منحصر به فرد را برای نتایج بهینه ایجاد کنید

جستجوگر نمایه و یادآوری‌ها: نتایج قبل و بعد از تصاویر موجود یا تصاویری که خودتان آپلود کرده‌اید را مشاهده کنید، یا از نمایشگر نمایه سه بعدی استفاده کنید، فواصل زمانی یادآوری را برای نمایه‌سازی مجدد نمایشگر خود تنظیم کنید.

سیستم مورد نیاز برای Calibrite ColorChecker Studio

مک

سیستم عامل: MacOS 10.14x و بالاتر (با آخرین به روز رسانی نصب شده)

پردازنده: CPU Intel Core 2 Duo یا بهتر

حافظه: 512 مگابایت رم (2 گیگابایت توصیه می شود)

فضای دیسک: 500 مگابایت فضای دیسک آزاد

وضوح صفحه نمایش: 768 x 1024 پیکسل یا بالاتر

کارت گرافیک: پشتیبانی از نمایشگر دوگانه به 2 کارت گرافیک یا یک کارت گرافیک دو سر نیاز دارد که از بارگیری LUT های ویدیویی دوگانه پشتیبانی می کند.

پنجره ها

سیستم عامل: ویندوز 8.1، 10 (32 یا 64 بیتی) با آخرین سرویس پک نصب شده

پردازنده: Intel Core 2 Duo / AMD Athlon XP یا بهتر

حافظه: 512 مگابایت رم (2 گیگابایت توصیه می شود)

فضای دیسک: 500 مگابایت فضای دیسک آزاد

وضوح صفحه نمایش: 768 x 1024 پیکسل یا بالاتر

کارت گرافیک: پشتیبانی از نمایشگر دوگانه به 2 کارت گرافیک یا یک کارت گرافیک دو سر نیاز دارد که از بارگیری LUT های ویدئویی دوگانه پشتیبانی می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دستگاه کالیبره Calibrite ColorChecker Studio" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دستگاه کالیبره Calibrite ColorChecker Studio"، کلیک کنید.