برسی رینگ ال ای دی ماکرو گودکس Godox RING48

نقدر و برسی

برسی رینگ ال ای دی ماکرو گودکس Godox RING48

رینگ ال ای دی ماکرو گودکس Godox RING48

با RING48 ماکرو LED Ring Light از Godox برای عکاسی از نمای نزدیک خود آماده شوید. عکاسان و فیلمبرداران مجهز به 48 LED با دمای نور روز 5500 کلوین می توانند از منبع نور ثابت روشن با برد موثر 1.1 تا 40 اینچ بهره مند شوند. علاوه بر این طراحی گرد کمک می کند تا سوژه های کوچک ماکرو به طور یکنواخت روشن شوند و همچنین نور زیبایی برای پرتره ها ایجاد می کند. با اضافه شدن کنترل نور کاربران می توانند انتخاب کنند که کل حلقه یا فقط سمت چپ یا راست ناپدید شود که به کاربران امکان می دهد نحوه تابش نور به سوژه را کنترل کنند.

تغذیه RING48 با دو گزینه در دسترس آسان است: یا 2 باتری AA یا 3 ورودی VDC. شارژر AC برای برق مستمر طراحی شده است اگرچه زمانی که با باتری کار می کند حدود 1.5 ساعت کار می کند. علاوه بر این مستقیماً روی اکثر لنزها نصب می شود و دارای حلقه های آداپتور 49 52 55 62 و 67 میلی متری است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ ال ای دی ماکرو گودکس Godox RING48" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ ال ای دی ماکرو گودکس Godox RING48"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه