برسی سافت باکس پارابولیک عمیق لایف LIFE OF PHOTO DEEP PARABOLIC PORTABLE KV 70CM

نقدر و برسی

سافت باکس پارابولیک عمیق لایف LIFE OF PHOTO DEEP PARABOLIC PORTABLE KV 70CM

LIFE OF PHOTO DEEP PARABOLIC PORTABLE KV 70CM سافت باکس

Life of Photo Parabolic Quick Start Softbox یک سیستم انتشار سریع چشمگیر برای راه اندازی و خاموش کردن سریع ارائه می دهد. بسیار منعطف و سازگار است، کیفیت نور قابل اعتمادی دارد و شرایط متفاوتی را برای نورپردازی خلاقانه در اختیار شما قرار می دهد. استفاده از این سافت باکس سریع و آسان است و برای عکاسی در محیط داخلی و خارجی مناسب است.

این سافت باکس دارای سطح نقره ای بازتابنده داخلی برای ایجاد کنتراست بالا و نور شفاف است. دیفیوزرهای پارچه ای قابل جابجایی و جلویی گزینه های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد تا نور را ملایم کنید تا به ظاهری که دوست دارید برسید. سازگار با طیف گسترده ای از لامپ های پیوسته Bowens و فلاش های استودیویی.

راه اندازی بدون دردسر
این سافت باکس خیلی راحت باز و بسته می شود. برای تنظیم آسان، به سادگی میله ها را از حلقه چرخ دنده بیرون بیاورید تا در جای خود کلیک کنند. اکثر عکاسان دو نوار متضاد را به طور همزمان بلند می کنند، که این روند را تا حد زیادی سرعت می بخشد و در زمان صرفه جویی می کند. برای خاموش کردن سریع، می توانید نوار را کمی بلند کنید و دکمه را فشار دهید، سپس به کار بعدی خود بروید.

لایف آف عکس در طراحی قاب های نرم خود سعی کرده محصولی مناسب برای عکاسان حرفه ای ارائه دهد که با وجود کارایی بالا و وزن سبک، به راحتی راه اندازی شده و به راحتی با خود حمل می شود. سافت باکس های این شرکت برای نورپردازی پرتره، مد و موارد دیگر ایده آل هستند.

با استفاده از سافت باکس پارابولیک عمیق Life of Photo می توانید مطمئن باشید که نور طبیعی، نرم و نسبتاً یکنواختی خواهید داشت که کنتراست آن بسیار کاهش یافته است.

سافت باکس های Life of Photo دارای صفحه نمایش داخلی نقره ای هستند که خاصیت بازتابی بالایی دارد و به ما امکان می دهد نور روشن با روشنایی مطلوب را ببینیم. یکی دیگر از ویژگی های مهم این محصول قابلیت تغییر پایه آن از Bowens به Profoto، Broncolor، Hensel و Elinchrom است. (غرفه ها باید جداگانه تهیه شوند)

ظروف به خودی خود نور ندارند و نور (فلاش یا نور ثابت) باید جداگانه تهیه شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سافت باکس پارابولیک عمیق لایف LIFE OF PHOTO DEEP PARABOLIC PORTABLE KV 70CM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سافت باکس پارابولیک عمیق لایف LIFE OF PHOTO DEEP PARABOLIC PORTABLE KV 70CM"، کلیک کنید.