برسی شارژر دوقلوی باتری وی مانت Rolux Dual Battery Charger RL-2KS for V-Mount Battery

نقدر و برسی

شارژر دوقلوی باتری وی مانت Rolux Dual Battery Charger RL-2KS for V-Mount Battery

شارژر دو باتری رولوکس RL-2KS

Rolux Dual Battery Charger RL-2KS برای باتری های V-Mount یک شارژر حرفه ای است که برای شارژ دو باتری به طور همزمان طراحی شده است.

شارژر باتری دارای یک کابل برق و یک کابل 4 پین XLR است که به شما این امکان را می دهد تا به طور مستقیم برق هر دوربین فیلمبرداری (با کانکتور 4 پین XLR) را تامین کنید. بنابراین می توانید یک یا دو باتری V-Mount را شارژ کنید یا دوربین حرفه ای خود را تغذیه کنید. شارژر دارای دو چراغ LED است، وقتی این چراغ ها قرمز هستند به این معنی است که باتری ها هنوز در حال شارژ هستند، وقتی نارنجی هستند تقریباً کاملاً شارژ می شوند و وقتی سبز هستند کاملاً شارژ شده و آماده جدا شدن از شارژر هستند.

اگر می خواهید باتری ها را جدا کنید، ابتدا باید شارژر را جدا کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی شارژر دوقلوی باتری وی مانت Rolux Dual Battery Charger RL-2KS for V-Mount Battery" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی شارژر دوقلوی باتری وی مانت Rolux Dual Battery Charger RL-2KS for V-Mount Battery"، کلیک کنید.