برسی فرستنده گودکس ایکس 2 برای نیکون Godox Godox X2T-N 2.4 GHz TTL Wireless Flash Trigger for Nikon

نقدر و برسی

فرستنده گودکس ایکس 2 برای نیکون Godox Godox X2T-N 2.4 GHz TTL Wireless Flash Trigger for Nikon

ماشه فلاش بی سیم Godox X2T-N 2.4 گیگاهرتز TTL برای نیکون

ماشه بی سیم Godox X2 TTL با سیستم i-TTL نیکون سازگار است و در فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می کند. ماشه فلاش Godex X2 می تواند یک فلاش یا چند فلاش اختصاصی را در 5 گروه، 32 کانال و 99 تنظیمات تشخیص فعال کند تا از تداخل سایر سیستم های مجاور جلوگیری شود. برای راحتی بیشتر، عملکرد تنظیم اسکن یکپارچه می تواند به شما کمک کند به طور خودکار یک کانال تشخیص را با کمترین تداخل پیدا کنید. همچنین می توانید فلاش را در برد بی سیم تا 100 متر فعال کنید.

تمام تنظیمات به راحتی در صفحه LCD ماشه قابل مشاهده است که می تواند در کنار دکمه های عملکرد و گروه نور پس زمینه باشد. یک پورت USB Type-C برای بارگیری به‌روزرسانی‌ها روی ماشه بی‌سیم قرار دارد و همچنین یک جک همگام‌سازی 3.5 میلی‌متری برای اتصال فلاش‌های غیر TTL یا راه‌اندازی دوربین‌ها از طریق کابل دوربین از راه دور. اپلیکیشن GodoxPhoto قابل دانلود با گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌های آیفون یا اندروید سازگار است و در عین حال شاتر را از طریق بلوتوث کنترل می‌کند. این برنامه می‌تواند عملکردهایی شبیه به محرک‌های بی‌سیم Godox، مانند حالت فلاش، قدرت خروجی، نور مدل‌سازی، همگام‌سازی با سرعت بالا و بیپ Godox را کنترل کند.

فروش دوربین حرفه ای در وب سایت افرنگ دیجیتال

ماشه Godex که با فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می کند، می تواند چندین فلاش را در 32 کانال و 99 تنظیمات ID شلیک کند، بنابراین هیچ تداخلی از سوی سیستم های همسایه وجود ندارد.

می‌توانید عملکردهای فلاش مانند حالت فلاش، خروجی برق، نور مدل‌سازی، همگام‌سازی با سرعت بالا در 1/8000 ثانیه و بوق صوتی Godox را همزمان با کارکرد بی‌سیم فلاش‌ها در محدوده 100 متری کنترل کنید.

عملکرد تنظیم اسکن یکپارچه می تواند به شما کمک کند به طور خودکار یک کانال تشخیص را با حداقل تداخل پیدا کنید.

همه تنظیمات به راحتی در صفحه LCD بزرگ ماشه قابل مشاهده هستند و می توانند در کنار دکمه های عملکرد و یک گروه با نور پس زمینه قرار گیرند.

یک پورت USB Type-C در کنار ماشه بی سیم برای دانلود به روز رسانی ها و همچنین یک جک همگام 3.5 میلی متری برای اتصال فلاش های غیر TTL یا فعال کردن دوربین ها از طریق کابل دوربین از راه دور قرار دارد.

برنامه قابل دانلود GodoxPhoto هنگام فعال کردن ماشه از طریق بلوتوث با گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌های آیفون یا اندروید سازگار است.

قفل سریع کفش دوربین تضمین می کند که ماشه بی سیم به طور ایمن روی کفش دوربین قرار می گیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فرستنده گودکس ایکس 2 برای نیکون Godox Godox X2T-N 2.4 GHz TTL Wireless Flash Trigger for Nikon" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فرستنده گودکس ایکس 2 برای نیکون Godox Godox X2T-N 2.4 GHz TTL Wireless Flash Trigger for Nikon"، کلیک کنید.