برسی فلاش اکسترنال سونی Sony HVL-F45RM Wireless Radio Flash

نقدر و برسی

برسی فلاش اکسترنال سونی Sony HVL-F45RM Wireless Radio Flash

فلاش اکسترنال سونی Sony HVL-F45RM Wireless Radio Flash

قیمت فلش اکسترنال سونی Sony HVL-F45RM

فلاش رادیویی بی سیم سونی HVL-F45RM مجهز به فرستنده رادیویی داخلی 2.4 گیگاهرتز به کاربران کمک می کند تا به سرعت تنظیمات نور قابل حمل را با پشتیبانی کامل از اندازه گیری P-TTL/ADI ایجاد کنند. این فلاش دوربین می توان آن را به عنوان یک کنترل از راه دور یا یک کنترل از راه دور راه اندازی کرد که به طور کامل از کنترل از راه دور و رادیوهای موجود سونی از جمله کنترل نسبت تصویر قابلیت کارکرد تا 15 فلاش در پنج گروه و دسترسی به 14 کانال پشتیبانی می کند.

فلاش همچنین در فلاش بی سیم اپتیکال سونی کار می کند جایی که می تواند به عنوان فرمان یا کنترل از راه دور عمل کند. با بهبود مدل قبلی HVL-F45RM اندازه و وزن را بیش از 10٪ کاهش می دهد در حالی که اعداد راهنما را به 45 متر در ISO 100 و 105 میلی متر و زمان بازیابی را به 2.5 ثانیه بهبود می بخشد.

قابلیت پرش کامل با شیب 8- تا 150 درجه و در مجموع 360 درجه چرخش نیز موجود است. همچنین دارای هد زوم 24-105 میلی متری است که می توان آن را تا 15 میلی متر افزایش داد و با یک پنل آزاد کننده بیرون کش و یک نور ویدئویی LED مناسب می توان آن را افزایش داد. فلاش کنترل بسیار بهبود یافته ای را از طریق نمایشگر LCD پشتی از جمله دکمه های قابل تنظیم و تنظیمات توزیع فلاش و حافظه ارائه می دهد. علاوه بر این فلاش دارای ساختاری مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فلاش اکسترنال سونی Sony HVL-F45RM Wireless Radio Flash" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فلاش اکسترنال سونی Sony HVL-F45RM Wireless Radio Flash"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه