برسی فون کاغذی Savage Widetone Seamless #05 Ultramarine

نقدر و برسی

فون کاغذی Savage Widetone Seamless #05 Ultramarine

Savage Wideton Seamless Paper Phone #05 Ultramarine

تلفن کاغذی رنگی وحشی شماره 05 اولترامارین طول آن 11 متر و عرض آن 2.71 متر است. تلفن کاغذی وحشی این انتخاب حرفه ای برای ایجاد پس زمینه های صاف و بدون بازتاب مناسب برای عکاسی پرتره، صنعتی و تبلیغاتی است. از این گوشی علاوه بر عکاسی می توان برای تزئین ساختمان ها و بنرهای تبلیغاتی نیز استفاده کرد و زمینه ای عالی برای عکاسی فراهم کرد. این محصول از کاغذ بدون اسید با کیفیت بالا ساخته شده است.100%قابل بازیافت) و دارای دندانه های ظریف با تراکم 145 گرم در متر مربع و ضخامت 7.6 میلی متر می باشد.

تلفن کاغذی وحشی دارای رول پلاستیکی است که در هنگام حمل و نقل از آن محافظت می کند. برای کاهش آسیب باید این رول را به صورت عمودی نگه دارید و برای اتصال این رول به پایه می توانید از گیره استفاده کنید و در هنگام تیراندازی به کل بدن آن را با چسب به زمین بچسبانید.

سفارش خرید دوربین های Osmo و GoPro کلیک کنید انجام دهید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فون کاغذی Savage Widetone Seamless #05 Ultramarine" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فون کاغذی Savage Widetone Seamless #05 Ultramarine"، کلیک کنید.