برسی لامپ هوشمند Aputure Accent B7c LED RGBWW

نقدر و برسی

لامپ هوشمند Aputure Accent B7c LED RGBWW

با قطر 7 سانتی متر و پایه پیچ خانگی E26/27 ساده، به راحتی می توان از قابلیت های لامپ LED RGBWW Aputure Accent B7c بهره برد. این لامپ دارای محدوده نوری بین 2000 تا 10000 کلوین و حالت RGB می باشد. با تنظیمات رنگ، اشباع و شدت که به سازندگان تصویر امکان دسترسی به میلیون ها رنگ و کاهش نور از 0 تا 100 درصد را می دهد.

مزایای بیشتری وجود دارد. با کنترل بی سیم بلوتوث تا 164 اینچ سازگار است و دارای 9 افکت نوری از جمله پاپاراتزی، آتش بازی، لامپ معیوب، رعد و برق، تلویزیون، مهمانی، ضربان قلب، ماشین پلیس و آتش است. Accent B7c که برای استفاده در سراسر جهان آماده است، با ولتاژ 100-240 ولت کار می کند، اما همچنین دارای یک باتری قابل شارژ داخلی است که 70 دقیقه زمان شارژ را در اختیار شما قرار می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لامپ هوشمند Aputure Accent B7c LED RGBWW" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لامپ هوشمند Aputure Accent B7c LED RGBWW"، کلیک کنید.