برسی نورثابت نانلایت Nanlite Forza 300B Bi-Color LED Monolight به همراه کیف

نقدر و برسی

نورثابت نانلایت Nanlite Forza 300B Bi-Color LED Monolight به همراه کیف

تک نور LED دو رنگ Nanlite Forza 300B

تک نور LED دو رنگ Forza 300B NanLite از فرم فاکتور محبوب و با کاربرد آسان با محدوده دمای رنگ نور متغیر 2700 تا 6500 کلوین استفاده می کند تا به طور یکپارچه با هر شرایط نور محیطی ترکیب شود، با رسانه های دیگر ترکیب شود یا آثار هنری خلاقانه ایجاد کند. به لطف 95:CRI و 98:98 TLCI، نور Forza 300B بدون تغییر رنگ تنظیم می شود. در حالی که می‌توانید تنظیمات رنگ و شدت را روی دستگاه انجام دهید، می‌توانید آن‌ها را از راه دور از طریق کنسول از طریق DMX یا به‌صورت بی‌سیم با استفاده از Wi-Fi، بلوتوث یا با کنترل از راه دور انجام دهید (ریموت باید جداگانه خریداری شود)

12 جلوه ویژه شامل CCT Loop، INT Loop، Flash، Pulse، Storm، TV، Paparazzi، Candle/Fire، Bad Bulb، Fireworks، Explosion و Welding وجود دارد. 300B به لطف منبع شارژ 100-240 ولتی آن می تواند در سراسر جهان از طریق DC استفاده شود، اما زمانی که برق AC در دسترس نیست، می توانید از دو باتری V استفاده کنید (باتری ها را باید جداگانه خریداری کنید). آن را با تمام قدرت به مدت 49 دقیقه اجرا کنید.

پاک کردن خروجی

Forza 300B با کاسه همراه خود، 37440 لوکس را در ارتفاع 3.28 فوتی به ارمغان می آورد. هنگامی که به فرنل اختیاری FL-20G مجهز می شود، شار نوری به 140000 لوکس در 3.28 فوت می رسد. علاوه بر این، با کاهش نور از 100٪ به 0٪، می توانید به سرعت Forza 300B را با هر صحنه ای بدون افزودن فیلترهای ND یا انتشار تطبیق دهید.

دو رنگ متناوب

Forza 300B از یک ماژول LED COB با محدوده دمای رنگ متغیر 2700 تا 6500 کلوین استفاده می کند تا بتوانید با چرخاندن پیچ به سرعت خود را با شرایط طبیعی محیط یا نور مصنوعی سازگار کنید و نیازی به ژل نداشته باشید.

طراحی فشرده و سبک

Forza 300B که برای از بین بردن دردسرهای مسافرتی ناشی از حمل وسایل روشنایی بزرگ طراحی شده است، تنها 11 پوند (5 کیلوگرم) وزن دارد (5 پوند برای سر، 6 پوند برای کنترلر و منبع تغذیه) و به اندازه کافی جمع و جور است که در بیشتر محفظه های لوازم جانبی قرار می گیرد. .

دقت رنگ بالا

روشنایی یک لامپ مهم است، اما بدون دقت رنگ در نهایت زمان و هزینه زیادی را صرف پر کردن آن خواهید کرد. Forza 300B دارای CRI 96 و TLCI 98 است، به این معنی که شما می توانید با اطمینان از اینکه بازتولید رنگ دقیق است عکس بگیرید.

امکانات بی پایان برای شکل دادن به نور

Forza 300B از یک اصلاح‌کننده نور تقریباً جهانی به سبک Bowens (با پایه Bowens) استفاده می‌کند و شامل یک نگهدارنده چتر با انتخاب گسترده اما محدودی از اصلاح‌کننده‌های نور، از جمله خطی از Fresnels، سافت‌باکس‌ها و چترهای Nanlite سازگار است.

اثرات عملکردی

با جلوه های ویژه از پیش برنامه ریزی شده در یک سیستم منوی ساده، Forza 300B شبیه سازی سناریوهای نورانی را که در غیر این صورت بازسازی آنها دشوار است، آسان می کند. جلوه ها عبارتند از: حلقه CCT، حلقه INT، فلاش، پالس، طوفان، تلویزیون، پاپارازی، شمع/آتش، حباب بد، آتش بازی، انفجار و جوش.

کنترل و شارژ ماهواره ای

برای پایین نگه داشتن مرکز ثقل و دسترسی آسان به کنترل ها، پنل کنترل Forza 300B، آداپتور برق متناوب و پنل باتری در یک واحد ماهواره ای ترکیب شده اند که به راحتی از هر پایه نوری آویزان می شود. این ماهواره همچنین به عنوان یک نقطه اتصال DMX/RDM عمل می کند و به Forza 300 اجازه می دهد تا به سرعت با هر محیط کنترل شده DMX سازگار شود.

هر جا شارژ کنید

Forza 300 که برای استفاده در استودیو یا فضای باز مناسب است، می تواند با آداپتور AC یا دو باتری 14.8 ولت V-Mount تغذیه شود، بنابراین می توانید در هر مکانی بدون برق کار کنید.

آماده برای استودیو و فضای باز

مجهز به پایه گیرنده استاندارد ⅝ اینچی، Forza 300B را می توان مستقیماً روی هر پایه نور استاندارد نصب کرد، در حالی که زرده چرخشی 360 درجه تنظیم زاویه یا تعلیق نور از سقف را برای استفاده در استودیو آسان می کند.

موارد شامل:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نورثابت نانلایت Nanlite Forza 300B Bi-Color LED Monolight به همراه کیف" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نورثابت نانلایت Nanlite Forza 300B Bi-Color LED Monolight به همراه کیف"، کلیک کنید.