برسی نور آرجی بی اپچر Aputure LS 600c Pro RGB

نقدر و برسی

نور آرجی بی اپچر Aputure LS 600c Pro RGB

نور نقطه ای قدرتمندی که می تواند به راحتی انواع لوازم جانبی را نصب کند، Aputure LS 600c Pro RGB LED Aperture Light یک دمای رنگ متغیر است که با دقت رنگ بسیار بالا ساخته شده است. محدوده دمای رنگ این چراغ از 2300 تا 10000 کلوین این امکان را به شما می دهد که از آن در محیط های داخلی، بیرونی و نوری مختلط استفاده کنید. علاوه بر این، LS 600c Pro دارای رنگ‌های RGB کاملاً قابل تنظیم با درجه‌بندی CRI، TLCI و SSI بالا است. دارای انتخاب فرکانس قابل تنظیم برای کاهش لرزش است.

این واحد دارای یک پنل باتری چند ولتی V شکل روی جعبه کنترل است و با استفاده از باتری های 14.4 V/15 A، 26 V/8.5 A یا 28.8 V/7.5 A با نصف توان کار می کند. استفاده از باتری های با آمپر بالا (26V/18A و 28.8V/16A) به شما این امکان را می دهد که لامپ را با قدرت کامل کار کنید.

با پایه جهانی Bowens، می توانید از انواع لوازم جانبی موجود برای کنترل و شکل دادن به خروجی استفاده کنید. 15 افکت نورپردازی و چهار منحنی کم نور وجود دارد تا کنترل دقیقی به شما ارائه دهد. با استفاده از برنامه Sidus، LumenRadio CRMX یا Art-Net از طریق کانکتورهای داخلی etherCON و DMX از طریق 5 پین XLR تنظیم کنید.

مشخصات نور Aputure LS 600c Pro RGB

روشنایی نقطه ای مدولار

LS 600c Pro یک منبع نور نقطه ای برای ایجاد نور با کنتراست بالا است که می توانید با استفاده از لوازم جانبی موجود که از طریق پایه Bowens به آن متصل می شوند، شکل دهید، کنترل کنید و نرم کنید. خروجی 50700 لوکس در 3.3 اینچ (5600K) با Hyper Reflector.

رنگ کاملا قابل تنظیم

علاوه بر محدوده وسیع CCT از 2300 تا 10000K، نور تمام رنگی را با درجه بندی CRI و SSI بالا ارائه می دهد، بنابراین تغییر رنگ را به دلیل فرکانس های از دست رفته در خروجی تجربه نخواهید کرد. شما می توانید نور را در حالت CCT یا HSI کنترل کنید و در حالت HSI نیز می توانید CCT را تنظیم کنید.

Sidus Link یک برنامه در دستگاه تلفن همراه شما است که LS 600c Pro شما را بدون نیاز به اتصال فیزیکی به آن کنترل می کند.

مقاوم در برابر آب و هوا

این لامپ ضد آب است، بنابراین می توانید از آن در فضای باز یا هوای بارانی استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور آرجی بی اپچر Aputure LS 600c Pro RGB" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور آرجی بی اپچر Aputure LS 600c Pro RGB"، کلیک کنید.