برسی نور ال ای دی جوبی JOBY JB01579-BWW Beamo Waterproof

نقدر و برسی

نور ال ای دی جوبی JOBY JB01579-BWW Beamo Waterproof

چراغ LED ضد آب Beamo JOBY JB01579-BWW

بازی vlog خود را با Beamo ارتقا دهید! این چراغ ال ای دی گوشی به گونه ای طراحی شده است که در هر شرایطی نور فوق العاده ای به شما بدهد و ویدیوهای شما را به سطح دیگری برساند.

Beamo بسیار جمع و جور است و آن را برای سفر دوستانه و آماده برای هر ماجراجویی می کند. حتی می توانید آن را تا 30 متر زیر آب ببرید! خود را در حال آواز خواندن زیر باران و کاوش در دنیای زیر آب ضبط کنید.

این نور کوچک بسیار روشن می شود، به طور دقیق 1500 لومن. اما اگر نمی خواهید به طور کامل از آن استفاده کنید، مجبور نیستید. به طور مداوم آن را کم کنید یا فقط روی دکمه 5 مرحله ضربه بزنید تا روشنایی کامل خود را پیدا کنید. از آن برای روشن کردن عکس‌های شب یا کم نور استفاده کنید.

Beamo به مدت 40 دقیقه با 100٪ قدرت و 100+ دقیقه با 50٪ (قدرتی که برای vlogging نیاز دارید) اجرا می شود. همچنین می توان آن را به صورت بی سیم یا از طریق کابل USB-A به USB-C شارژ کرد.

مشخصات فنی لامپ LED ضد آب JOBY JB01579-BWW Beamo

با ابعاد 4.7X5.1X5.1 سانتی متر

موارد شامل: کابل شارژ، دیفیوزر، آداپتور دوش سرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور ال ای دی جوبی JOBY JB01579-BWW Beamo Waterproof" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور ال ای دی جوبی JOBY JB01579-BWW Beamo Waterproof"، کلیک کنید.