برسی نور ال ای دی ژیون Zhiyun MOLUS G200 Bi-Color

نقدر و برسی

نور ال ای دی ژیون Zhiyun MOLUS G200 Bi-Color

به عنوان یک لامپ کوچک اما قدرتمند که می توانید آن را در کف دست خود بگیرید، LED Bi-Color MOLUS G200 از Zhiyun دارای مجموعه ای از ویژگی های حرفه ای برای رفع نیازهای مختلف نوری شما است. طراحی نوآورانه آن امکان ادغام یکپارچه با هر وسیله نوری را فراهم می کند و امکان جداسازی آسان کنترل کننده از چراغ را فراهم می کند.
یکی دیگر از ویژگی های کلیدی حالت MAX Extreme است که حداکثر توان خروجی نور را به 300 وات افزایش می دهد. قدرت لامپ بهبود یافته را با قابلیت دو رنگ دریافت می کنید که با وزن 1 کیلوگرم به راحتی قابل کنترل است. شکل جمع و جور 12.7×12.7×6.7 سانتی متر به شما امکان می دهد آن را در جایی قرار دهید که نورهای بزرگتر جا نمی شوند.
یک ابزار نورپردازی عالی برای عکاسی و فیلمبرداری، G200 نوری یکنواخت را برای تصاویری که به دنبال نور قابل حمل و کارآمد هستند، فراهم می کند. نور برای استودیوها، اتاق های پخش زنده و سناریوهای دیگر مناسب است. با استفاده از منبع تغذیه ارائه شده، اگر یک پریز برق متناوب در این نزدیکی وجود داشته باشد، آماده عکسبرداری خواهید بود. Zhiyun شامل یک مورد برای ذخیره سازی و حمل و نقل است.

سفارش خرید لوازم جانبی دوربین کلیک انجام دادن.

عملکرد بالا

G200 که با فناوری LED چیپ روی برد (COB) طراحی شده است، برای استفاده در شرایط نوری داخلی و خارجی مناسب است. دمای رنگ متغیر از 2700 تا 6500 کلوین را ارائه می دهد و روشنایی آن از 0 تا 100 درصد قابل تغییر است. در 5500K، این LED روشن 9390 لوکس در 3.3 اینچ را ارائه می‌کند که با بازتابنده روشن به 60700 لوکس در 3.3 اینچ می‌رسد. کاربران از بازتولید رنگ پیشرفته با نتایج چشمگیر CRI 95، TLCI 97، CQS 94، TM-30 Rf 94 و TM-30 Rg 101 قدردانی خواهند کرد.

طراحی و مدیریت نوآورانه

بدون هیچ مشکلی، تنظیمات به سرعت و به راحتی به صورت داخلی یا از راه دور از طریق برنامه انجام می شود. کنترلر G200 که از بدنه نور جدا می شود، مجهز به دو دکمه و صفحه نمایش برای کنترل آسان و سریع تنظیمات نور می باشد. برای عملکرد از راه دور، برنامه ZY Vega به شما امکان می دهد نور را کنترل کنید و تنظیمات از پیش تعیین شده را با استفاده از گوشی هوشمند خود تغییر دهید. پنج پیش تنظیم داخلی برای تنظیم آسان دمای رنگ و روشنایی با یک لمس. ابعاد کنترلر 16.4×12.5×5.8 سانتی متر و وزن تقریبی آن 0.91 کیلوگرم می باشد.

حالت MAX Extreme

حالت MAX Extreme به شما این امکان را می دهد که در مواقعی که برای نورپردازی صحنه های خود به انرژی اضافی نیاز دارید، نور خروجی را افزایش دهید. G200 دارای حداکثر توان خروجی تا 200 وات در استفاده معمولی است، اما با این حالت یک فشار، حداکثر قدرت خیره کننده ای تا 300 وات در 4300K، روشنایی در حالت MAX Extreme 13800 لوکس در 3.3 اینچ است. افزایش تا 85800 لوکس در 3.3 اینچ همراه با بازتابنده.

یک نور، سه حالت

این چراغ دارای حالت های Normal، Live و Music است که می توان از آنها برای بهبود و حتی تغییر تصویر استفاده کرد. با میکروفون داخلی دستگاه، حالت موسیقی می تواند تجربه ای پویا برای مخاطبان شما ایجاد کند.

خنک کننده و راحتی

طراحی شیک شامل منبع نور COB با سیستم خنک کننده دقیق است. G200 از یک سیستم خنک کننده اختصاصی DynaVort استفاده می کند که از یک هیت سینک و فن FOC برای جلوگیری از گرمای بیش از حد تشکیل شده است. اگرچه G200 کوچک است،
این چراغ انعطاف پذیری کامل برای نصب بوونس را برای قرار دادن طیف گسترده ای از اصلاح کننده های سفارشی ارائه می دهد. بازوی تعبیه شده در 180 درجه برای موقعیت یابی آسان قابل تنظیم است. علاوه بر این، شیار چتر نیز باعث انعطاف پذیری و استفاده آسان این گجت می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور ال ای دی ژیون Zhiyun MOLUS G200 Bi-Color" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور ال ای دی ژیون Zhiyun MOLUS G200 Bi-Color"، کلیک کنید.