برسی نور ال ای دی ژیون Zhiyun MOLUS X100 Pro Kit

نقدر و برسی

نور ال ای دی ژیون Zhiyun MOLUS X100 Pro Kit

نور دو رنگ MOLUS X100 14.4×9.4×3.6cm که برای عکاسی در استودیو، فیلم، تلویزیون و به‌ویژه موقعیت مکانی ایده‌آل است، مجموعه‌ای از ویژگی‌های حرفه‌ای را در یک بسته بسیار کوچک قرار می‌دهد. X100 دارای یک طیف رنگی متغیر وسیع از 2700 تا 6500K با درجه بالای CRI/TLCI 95/97 و شدت نور از 0 تا 100%. رنگ و روشنایی را می توان بر روی دستگاه تنظیم کرد، اما می توانید با استفاده از برنامه Zhiyun تغییرات را به صورت بی سیم انجام دهید. مشخصه ایجاد این نور حالت موسیقی نور، که یک عملکرد ضبط است که امکان کنترل خودکار نور به همراه ضرب آهنگ را برای ایجاد یک فضای خاص فراهم می کند.

X100 با ولتاژ 100 تا 240 VAC کار می کند، اما با خرید جداگانه کابل شارژ USB-C اضافی، می توانید از فناوری PD برای شارژ سریع باتری اضافی برای استفاده بی سیم استفاده کنید.

MOLUS X100 دارای 100 وات توان خروجی است که توسط فناوری خنک کننده نوآورانه پشتیبانی می شود و به عنوان یک نور فیلم همه کاره عمل می کند.

نورپردازی حرفه ای در دست

با وزن تنها 385 گرم، X100 یک تجربه نورپردازی کاملاً جدید را بدون بار حجیم به شما می دهد.

سیستم خنک کننده DynaVort X100 از یک سیستم خنک کننده اختصاصی DynaVort استفاده می کند که از یک ژیروسکوپ مدل سازی با یک هیت سینک و فن های FOC برای جلوگیری از گرمای بیش از حد تشکیل شده است. فناوری DynaVort مبتنی بر دینامیک سیالات و الگوریتم کنترل نگرش است که از طریق کنترل هوشمند توزیع جریان هوا، راندمان خنک کننده را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

سیستم قدرت

سیستم قدرت یکپارچه تطبیقی ​​دو راه حل شارژ ارائه می دهد. می توانید نور را با آداپتور برق DC، منبع تغذیه USB-C یا یک باتری اضافی تغذیه کنید.

CRI و TLCI بالا

با CRI 95 و TLCI 97، نور رنگی دقیقی را ارائه می دهد.

بلوتوث برای کنترل از راه دور کارآمد

دیگر از تنظیمات پیچیده و کمبود خدمه نمی ترسید. X100 از کنترل بلوتوث از طریق برنامه خود پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد قابلیت های بی سیم را کشف کنید.

با نصب Ecosystem ZY

این پایه برای اصلاح کننده های ثبت شده Xion طراحی شده است که با پایه های Bowens با آداپتور سازگار هستند و نیازهای شما را برای جلوه های دقیق تر برآورده می کنند.

حالت زنده

حالت زنده به شما امکان می دهد چندین چراغ را به طور همزمان روشن کنید و نیاز به تنظیم سریع نور برای خدمه یک نفره را برآورده کنید.

حالت موسیقی

عملکرد ضبط به کنترل خودکار نور به همراه ریتم موسیقی اجازه می دهد تا فضای خاصی را ایجاد کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور ال ای دی ژیون Zhiyun MOLUS X100 Pro Kit" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور ال ای دی ژیون Zhiyun MOLUS X100 Pro Kit"، کلیک کنید.