برسی نور ال ای دی گودکس Godox LF308BI Variable Color LED Video Light with Flash Sync

نقدر و برسی

نور ال ای دی گودکس Godox LF308BI Variable Color LED Video Light with Flash Sync

چراغ LED ثابت Godox LF308BI Daylight

چراغ روز LED با قابلیت فلاش Godox LF308BI (می تواند به عنوان یک فلاش از راه دور که می تواند از طریق ماشه های سری X Godox استفاده شود)، دارای 154 لامپ LED روز و 154 لامپ تنگستن است که قدرت درخشانی را ارائه می دهد.

این لامپ گودکس را می توان با باتری های سری 970 سونی استفاده کرد (باتری در بسته بندی موجود نیست و باید جداگانه استفاده شود) یا می توانید به جای آن از طریق آداپتور برق مستقیم از نور استفاده کنید (آداپتور برق در بسته بندی موجود است)). نور از 0 تا 100 درصد روشنایی قابل تنظیم است و صفحه نمایش LCD داخلی دمای رنگ، روشنایی، باتری و کانال بی سیم را نشان می دهد. این لوازم جانبی دارای یک پورت SYNC برای استفاده با فلاش های بی سیم است.

یک کنترل از راه دور بی سیم وجود دارد که به شما امکان می دهد LED را در شش گروه کنترل کنید یا می توانید روشنایی LED را از طریق بلوتوث کنترل کنید. نور از طریق یک آداپتور کفش سرد انعطاف پذیر به دوربین شما متصل می شود که به شما امکان می دهد موقعیت را تنظیم کرده و آن را در جای خود قفل کنید. دارای روکش های قابل تنظیم همراه با تقویت کننده های داخلی (رنگ داخلی نقره ای) برای کمک به کنترل جریان نور.

  • برای استفاده از نور ویدئو به عنوان فلاش، می‌توانید از راه‌انداز کنترل از راه دور بی‌سیم سری X Godex استفاده کنید (شامل نمی‌شود). در حالت فلاش، خروجی سه برابر حالت نور فیلم است. در حالت فلاش، نور ویدئوی خروجی به عنوان نور مدل سازی عکس ها استفاده می شود و روشنایی آن از 100 تا 0 درصد قابل تنظیم است.
  • پنل LED و ریموت بی سیم با فرکانس 2.4 گیگاهرتز ارتباط برقرار می کنند. شما می توانید از بین 32 کانال انتخاب کنید و تا شش گروه نور را کنترل کنید.
  • می توانید روشنایی و دمای رنگ را از دکمه چرخشی در پشت یا به صورت بی سیم با کنترل از راه دور یا از طریق بلوتوث با استفاده از برنامه موجود برای دستگاه تلفن همراه خود تنظیم کنید.
  • آداپتور منعطف پایه کفش سرد موجود در بسته بندی به شما امکان می دهد نور را به دوربین یا پایه های دوربین آن وصل کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور ال ای دی گودکس Godox LF308BI Variable Color LED Video Light with Flash Sync" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور ال ای دی گودکس Godox LF308BI Variable Color LED Video Light with Flash Sync"، کلیک کنید.