برسی نور ال ای دی گودکس Godox ML60Bi LED Light

نقدر و برسی

برسی نور ال ای دی گودکس Godox ML60Bi LED Light

نور ال ای دی گودکس Godox ML60Bi LED Light

چراغ LED Godox ML60Bi

ابعاد این لامپ LED جمع و جور ML60Bi از Godox فقط 145 × 88 × 88 میلی متر است و مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته را در خود جای داده است. این نور دارای دمای رنگ 2800 تا 6500 کلوین است تا به طور یکپارچه با هر شرایط نور محیطی ترکیب شود با سایر وسایل هماهنگ شود یا خلاقیت ایجاد کند. امتیاز بالای CRI/TLCI آن 96/97 نشان دهنده قابلیت های پیشرفته رندر رنگ است.

روشنایی آن از 0 تا 100 درصد قابل تنظیم است و دارای یک گیرنده 16 گروهی 32 کاناله است که به شما امکان تنظیم روشنایی و شارژ یا خاموش کردن آن را می دهد. می توانید آنها را به صورت محلی روی دستگاه یا از راه دور به صورت بی سیم کنترل کنید (ریموت باید جداگانه خریداری شود). این نور حتی دارای هفت افکت نوری شامل فلاش فلاش کنفرانس پاپاراتزی تلویزیون لامپ شکسته است. ML60Bi که با در نظر گرفتن تصویربرداری سریع طراحی شده است دارای دسته جداشدنی و سوکت چتر است.

این دستگاه که برای استفاده در سراسر جهان آماده است به لطف آداپتور AC همراه با ولتاژ 100 تا 240 ولت کار می کند اما زمانی که برق متناوب در دسترس نیست با دو باتری NP-F970 نیز کار می کند (باتری ها باید تهیه شوند جداگانه فروخته شوند)

دمای رنگ متغیر

طیف وسیع دمای رنگ 2800 تا 6500 کلوین به این معنی است که می توانید بدون نگرانی در مورد ژل با چرخاندن یک دستگیره به سرعت با شرایط نور محیط سازگار شوید.

ارائه رنگ قابل اعتماد

با درجه بالای CRI و TLCI ML60Bi نور طبیعی و پر جنب و جوش را ارائه می دهد و رنگ ها را با دقت بازتولید می کند.

حالت بی صدا

برای حذف نویز و ایجاد محیطی آرام برای تولید ویدئو حالت بی صدا را روشن کنید

روش های کنترل چندگانه

روش های کنترلی اضافی به شما این امکان را می دهند که نور خود را بدون زحمت تنظیم و کنترل کنید و کارتان را ساده تر می کند

هر جا شارژ کنید

ML60Bi با استفاده از آداپتور AC یا دو باتری اضافی NP-F970 برای استفاده در استودیو یا فضای باز بهینه شده است. از طریق مبدل Goodex S2 می توانید از مدولاتور با پایه Bowen استفاده کنید (مبدل باید جداگانه خریداری شود)

موارد با چراغ LED Godox ML60Bi:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور ال ای دی گودکس Godox ML60Bi LED Light" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور ال ای دی گودکس Godox ML60Bi LED Light"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه