برسی نور ال ای دی گودکس GODOX SL200IIBI BI COLOR LED LIGHT

نقدر و برسی

نور ال ای دی گودکس GODOX SL200IIBI BI COLOR LED LIGHT

لامپ ال ای دی تصویری دو رنگ گودوکس

با استفاده از شکل مون لایت آشنا و بصری، این نور ویدئویی LED دو رنگ از Godox دارای کلوین متغیر از 2800 تا 6500 کلوین با درجه بالای CRI/TLCI است که دقت رنگ بالایی را تضمین می کند. شدت نور آن از 0 تا 100 قابل تنظیم است.این لامپ دارای فن است که در شرایط حساس به صدا خاموش می شود.

9 جلوه ویژه داخلی شامل Flash 1، Flash 2، Storm 1، Storm 2، TV، Broken Bulb، Fire، Fireworks وجود دارد. نور با یک بازتابنده و روکش مات روی دیفیوزر ارائه می شود. این چراغ دارای پایه Bowens برای لوازم جانبی اصلاح کننده Godox و همچنین بسیاری از سازندگان است که از این پایه محبوب استفاده می کنند. با استفاده از منبع تغذیه 100 تا 240 VAC می توانید از این لامپ در سراسر جهان استفاده کنید.

دمای رنگ متغیر به شما این امکان را می دهد که با سایر وسایل هماهنگ شوید، با نور طبیعی محیط هماهنگ شوید یا انگیزه های خلاقانه خود را دنبال کنید.
در مواقع حساس به نویز می توانید فن را خاموش کنید.
9 جلوه ویژه داخلی شامل Flash 1، Flash 2، Storm 1، Storm 2، TV، Broken Bulb، Fire، Fireworks.
پایه لوازم جانبی Bowens به شما این امکان را می دهد که نه تنها از لیست بزرگی از شکل دهنده های نور گودوکس، بلکه بسیاری از تولیدکنندگانی که از این پایه محبوب استفاده می کنند استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور ال ای دی گودکس GODOX SL200IIBI BI COLOR LED LIGHT" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور ال ای دی گودکس GODOX SL200IIBI BI COLOR LED LIGHT"، کلیک کنید.