برسی نور ال ای دی Nanlite PavoTube T8-7X RGB LED Pixel Tube Light (3′)

نقدر و برسی

نور ال ای دی Nanlite PavoTube T8-7X RGB LED Pixel Tube Light (3′)

PavoTube T8-7X RGB LED Pixel Tube Light توسط Nanlite یک لوله LED RGBWW یک متری با بدنه جمع و جور به قطر 1.5 اینچ، با باتری داخلی لیتیوم یون و تمام ویژگی های کلیدی است که لوله های LED Nanlite را ایده آل می کند.

برای تولید ویدئو و عکاسی. T8-7X برای کارهای خلاقانه ساخته شده است، از عکاسی نور گرفته تا استفاده به عنوان نورهای درون قاب برای تولیدات ویدئویی. خروجی آن تا 117 لوکس در 3.3 اینچ (5600K) با دمای رنگ متغیر است.

قابلیت تغییر کلوین از 2700 تا 7500 و حالت RGB با 15 جلوه ویژه.

این لوله سبک وزن و با کاربری آسان را می توان به صورت دستی یا به روش های مختلف با سوکت یکپارچه 1/4 اینچ 20 اینچ نصب کرد. دارای بلوتوث داخلی است، بنابراین می توان آن را به صورت کاملا بی سیم با برنامه تلفن همراه رایگان NANLINK کنترل کرد. یا می توانید برای گزینه های کنترل گسترده، آن را به شبکه DMX متصل کنید. فاکتور فرم باریک T8-7X تا 50 درصد نازک‌تر از چراغ‌های LED مشابه است، و قرار دادن آن در فضاهای تنگ را آسان‌تر می‌کند.

علیرغم طراحی باریک تر، همچنان همان ویژگی هایی را دارد که PavoTubes را بسیار مطلوب می کند: CRI 96 و TLCI با دقت 97، CCT دو رنگ، RGB، کم نور و افکت.

افکت های پیکسلی قابل تنظیم این شامل همان 15 افکت نورپردازی خاص برنامه و 10 جلوه نوری مبتنی بر پیکسل است که در سری برتر PavoTube II X یافت می‌شود، مانند قوس‌ها و رانندگی که نور خودروهای عبوری را تقلید می‌کنند.

می‌توانید تنظیمات از پیش تعیین شده را در برنامه رایگان NANLINK سفارشی و ذخیره کنید. استفاده آسان، سازگار با بلوتوث و DMX T8-7X دارای 3 دکمه کنترل آنالوگ برای سهولت در استفاده است.

استفاده از برنامه رایگان NANLINK نیز آسان است و کنترل عمیق تری را ارائه می دهد. یک کابل USB-C به DMX که به طور جداگانه در دسترس است، کنترل کامل DMX را از طریق XLR فراهم می کند. چندین گزینه قدرت باتری داخلی 3.7 VDC 2200 میلی آمپری قابل شارژ لیتیوم یونی یک ساعت با روشنایی 100٪ و 3.5 ساعت در 10٪ دوام می آورد.


آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور ال ای دی Nanlite PavoTube T8-7X RGB LED Pixel Tube Light (3′)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور ال ای دی Nanlite PavoTube T8-7X RGB LED Pixel Tube Light (3′)"، کلیک کنید.