برسی نور ال ای دی YC ONION BROWNIE RGB LED LIGHT (Pink)

نقدر و برسی

برسی نور ال ای دی YC ONION BROWNIE RGB LED LIGHT (Pink)

نور ال ای دی YC ONION BROWNIE RGB LED LIGHT (Pink)

نور ثابت Brownie RGB LED YC Onion در مشکی یک نور کوچک اما همه کاره است که می تواند در دوربین و همچنین روی سطوح فلزی و در فضاهای کوچک قرار گیرد تا کمی نور اضافی دریافت کند. این نور در سراسر محدوده RGB کاملاً قابل تنظیم است و مطابقت با هر رنگی را ممکن می کند. علاوه بر این روشنایی را می توان از 10 تا 100 درصد تنظیم کرد.

امکان تنظیم RGB از 0 تا 360 درجه وجود دارد. این فناوری دارای آهنربای قدرتمندی است که می تواند بر روی اکثر سطوح فلزی یا مغناطیسی نصب شود که برای چسباندن عکس یا مخفی شدن از دوربین بدون نیاز به پنهان کردن هر نوع وسیله نصب عالی است.

چراغ LED Brownie علاوه بر مغناطیسی بودن دارای یک سوراخ رزوه ای 1/4 اینچ تا 20 برای اتصال به بازوها و پایه های سبک است و دارای یک پایه نصب کفش سرد است تا بتوانید نور را روی دوربین یا پایه نصب کنید. چراغ LED روشن است. سه طرف. دارای باتری داخلی 2000 میلی آمپر ساعتی است که به مدت دو ساعت روشن می ماند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور ال ای دی YC ONION BROWNIE RGB LED LIGHT (Pink)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور ال ای دی YC ONION BROWNIE RGB LED LIGHT (Pink)"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه