برسی نور باتومی گودکس Godox TL180 RGB LED Tube Light

نقدر و برسی

نور باتومی گودکس Godox TL180 RGB LED Tube Light

چراغ باتوم گودوکس TL180 RGB

خلاقیت درونی خود را آزاد کنید و صحنه را با لامپ لوله TL120 RGB از Godox روشن کنید. این چراغ با ارائه کنترل های رنگی پیشرفته و چندین گزینه کنترل سیمی و بی سیم، دارای یک باتری لیتیومی قابل شارژ داخلی و محدوده دمای رنگ متغیر 2700 تا 6300 کلوین برای برنامه های عکس و فیلم است. طول 180 سانتی‌متری آن به‌راحتی مناطق بزرگ‌تر را روشن می‌کند، در حالی که طراحی قابل انباشته شدن گزینه‌های نصب بی‌شماری را ارائه می‌دهد.

TL180 دارای طیف گسترده ای از CCT از 2700 تا 6500 کلوین برای مقابله با چالش های نور محیطی، مطابقت با سایر وسایل روشنایی یا به سادگی ایجاد خلق و خوی خلاقانه است، در حالی که مجموعه ای از 40 فیلتر Rosco و Lee به این مسائل رسیدگی می کنند. نکته مثبت دیگر حالت نورپردازی RGB با کنترل های رنگ، اشباع و شدت رنگ برای دسترسی به رنگ های سفارشی بی شماری است. امتیاز دیگر کنترل بی سیم با لوازم جانبی اضافی در فواصل 50 متری از طریق DMX، کنترل از راه دور یا برنامه تلفن هوشمند است که توسط 32 کانال و 6 گروه پشتیبانی می شود.

ویژگی های چراغ لوله LED Godox TL180 RGB

قابلیت چند رنگ پتانسیل خلاقانه را فراهم می کند.

طیف رنگی گسترده CCT از 2700 تا 6500 کلوین با CRI/TLCI بالا 96/98.

حالت RGB

حالت RGB دسترسی به رنگ های سفارشی بی شماری را با کنترل های رنگ، اشباع و شدت فراهم می کند.

مجموعه ای از فیلترها

40 فیلتر Rosco و Lee وجود دارد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور باتومی گودکس Godox TL180 RGB LED Tube Light" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور باتومی گودکس Godox TL180 RGB LED Tube Light"، کلیک کنید.