برسی نور ثابت گودکس Godox S30 LED Focusing LED Light

نقدر و برسی

نور ثابت گودکس Godox S30 LED Focusing LED Light

چراغ ثابت گودوکس S30

چراغ LED Focoking Godox S30 از Godox یک منبع نور سبک وزن و چند منظوره با شدت نور بالا است و از طریق آداپتور برق مستقیم و همچنین مبدل USB قابل استفاده است و از طریق باتری سونی 970 (فروش جداگانه) قابل استفاده است. باید آماده شود).

ایده آل برای عکاسی در فضای باز یا نور روز، S30 دارای دمای رنگ 5600 کلوین با CRI / TLCI بیش از 96 است که دقت رنگ قابل توجهی را نشان می دهد. S30 را می توان مستقیماً از آداپتور برق با استفاده از آداپتور AC موجود استفاده کرد، اما اگر برق وجود نداشته باشد، با یک باتری NP-F جداگانه خریداری شده یا یک پاوربانک جداگانه با استفاده از USB کار می کند.

لامپ ثابت گودوکس S30 دارای زاویه پرتو قابل تنظیم از 6 تا 55 درجه برای کارهای پرتاب طولانی است. با چرخاندن یک یا چند بال از باردورهای 8 جهته در طول مسیر پرتو، می توان خروجی را کنترل کرد تا به راحتی روشنایی مورد نظر را انتخاب کرد. روشنایی S30 نیز از 10 تا 100 درصد قابل تنظیم است، بنابراین برای یافتن نور مناسب نیازی نیست نگران رانندگی به جلو و عقب باشید.

پرتو پیوسته

از شیشه کروی برای نمایش لبه به لبه یکنواخت استفاده می کند.

کنترل زاویه پرتو

درجه پوشش را می توان از 6 تا 55 درجه تنظیم کرد.

شدت نور متغیر

نور S30 از 10 تا 100 درصد قابل تنظیم است.

گزینه های بارگذاری

S30 با آداپتور برق متناوب، باتری های اضافی NP-F یا پاوربانک با استفاده از کابل USB کار می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور ثابت گودکس Godox S30 LED Focusing LED Light" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور ثابت گودکس Godox S30 LED Focusing LED Light"، کلیک کنید.