برسی چتر عمیق پارابولیک Life of Photo داخل سفید با قطر ۱30 سانتیمتر

نقدر و برسی

چتر عمیق پارابولیک Life of Photo داخل سفید با قطر ۱30 سانتیمتر

چتر سهموی عمیق Life of Photo با قطر 130 سانتی متر

الفاین محصول ساختاری عمیق تر و سهموی نسبت به چترهای معمولی دارد. این شکل عمیق به عکاسان اجازه می دهد تا کنترل دقیق تری بر نور داشته باشند. علاوه بر این، این عمق به عکاسان اجازه می دهد تا با تغییر مکان فلاش در امتداد محور چتر به فوکوس ها و اشکال نوری متفاوتی دست یابند. علاوه بر این، چترهای عمیق Profoto از استحکام و عملکرد استثنایی برخوردار هستند.

چترهایی با سطح داخلی سفید جریان نور را ملایم‌تر می‌کنند و کنتراست و نور ملایم کمتری ایجاد می‌کنند، می‌توان یک دیفیوزر پارچه‌ای (که جداگانه ارائه می‌شود) در پشت چتر نصب کرد تا به یک سافت باکس بزرگ تبدیل شود تا نور نرم و پراکنده‌تری داشته باشد. و این چترها به همراه دیفیوزر یکی از پرکاربردترین حالت ها در نورپردازی به خصوص عکاسی صنعتی و عکاسی نوزاد می باشد.

مزایای چترهای بزرگ و عمیق

  • منبع نور بزرگ با نور ملایم و یک دست
  • ساختار عمیق تر برای کنترل بهتر و شکل دهی دقیق تر
  • شانزده میله برای دستیابی به شکل گردتر و سبک تر وجود دارد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی چتر عمیق پارابولیک Life of Photo داخل سفید با قطر ۱30 سانتیمتر" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی چتر عمیق پارابولیک Life of Photo داخل سفید با قطر ۱30 سانتیمتر"، کلیک کنید.