برسی کالر چارت عکاسی Calibrite ColorChecker Passport Photo 2

نقدر و برسی

کالر چارت عکاسی Calibrite ColorChecker Passport Photo 2

نمودار رنگی عکس پاسپورت 2 کالیبریت ColorChecker

کمک به دستیابی به رنگ و نوردهی دقیق در یک بسته جمع و جور، راه حلی قابل حمل و انعطاف پذیر برای اطمینان از دقت تصویربرداری از عکس است. این نمودار رنگی چهار هدف مجزا را در یک کیف جیبی با نرم‌افزار جدید Camera Calibration نسخه 1.2 برای ایجاد پروفایل‌های دوربین DNG و ICC و همچنین پلاگین انحصاری Adobe Photoshop Lightroom برای ایجاد پروفایل‌های سفارشی در مراحل پس از تولید ترکیب می‌کند.

کارت خاکستری با موجودی خاکستری 18٪.

یک کارت 18 درصد خاکستری متوسط ​​به طرح پاسپورت اضافه شده است که برای اطمینان از نوردهی دقیق در هنگام استفاده از متر بازتابنده و همچنین حذف رنگ های ناخواسته در پس از تولید عالی است.

کارت تعادل سفید

این نقشه تعادل رنگ سفید که به گونه ای طراحی شده است که از نظر طیفی خنثی باشد و نور را به طور یکنواخت در سراسر طیف مرئی منعکس کند، به عنوان یک نقطه مرجع خنثی برای جبران دقیق شرایط نوری مختلف عمل می کند. در مقایسه با سایر اجسام سفید به ظاهر ساده، پاسخ طیفی این لنز دقت و ثبات بیشتری را برای انجام اصلاحات تراز سفیدی هنگام عکاسی تضمین می کند.

طرح رنگ کلاسیک

این شبکه از 24 وصله، نسخه فشرده‌شده استاندارد صنعتی هدف ColorChecker Classic، برای اطمینان از نمایش دقیق رنگ از ضبط تا پس از تولید استفاده می‌شود. همراه با نرم افزار کالیبراسیون برای ایجاد پروفایل های کاربر استفاده می شود و به شما امکان می دهد پاسخ دوربین را در شرایط نوری مختلف مقایسه کنید. 24 لکه نشان دهنده رنگ های رایج اشیاء طبیعی از جمله آبی آسمانی، رنگ پوست و شاخ و برگ سبز است و هر تکه به صورت جداگانه رنگ می شود تا رنگی تمیز، صاف و غنی با بازتاب های طبیعی ایجاد کند. علاوه بر Color Calibration نسخه 1.2، این هدف توسط نرم افزار Hasselblad Phocus، Black Magic DaVinci Resolve و 3D LUT Creator نیز پشتیبانی می شود.

کارت برای تقویت خلاقیت

این کارت که برای کاربردهای رنگی خلاقانه طراحی شده است، شامل چهار ردیف لکه رنگی برای افزودن جلوه های رنگی تکراری در پس از تولید با انتخاب نقاط با ابزار قطره چکان است. دو ردیف نقطه گرمایش و خنک کننده در وسط هدف وجود دارد تا جلوه های رنگی ثابتی را به تصاویر اضافه کنید. ردیف پایین شامل تکه های برش برای ایجاد تنظیمات سیاه و سفید است و این تکه ها به دو گروه روشن و تیره تقسیم می شوند که 1/3 پله اختلاف بین آنها وجود دارد، به جز آخرین وصله که 1/10 پله اختلاف دارد و منجر به محدوده دینامیکی کل 32:1 یا 5 استاپ ایجاد می کند. ردیف بالایی شامل هشت ناحیه طیف رنگ، اشباع و روشنایی برای اطمینان از دقت رنگ در همه رنگ‌ها برای ارزیابی بهتر و ویرایش برای تغییر رنگ ناخواسته است.

نرم افزار کالیبراسیون رنگ

به‌روزرسانی شده به نسخه 1.2، نرم‌افزار کالیبراسیون رنگ همراه با عکس پاسپورت 2 کار می‌کند تا به ایجاد پروفایل‌های رنگی سفارشی و دستیابی به رنگ‌های دقیق در پس‌تولید کمک کند. این نسخه اصلاح شده توانایی ایجاد پروفایل های دوربین DNG و ICC را با استفاده از هدف ColorChecker Classic ارائه می دهد. این نرم افزار به طور خودکار هدف را برای سهولت استفاده شناسایی می کند و پس از ایجاد پروفایل های رنگی برای شرایط نوری مختلف، این فرآیند تفاوت رنگ بین عکس ها را به حداقل می رساند، بهتر با شرایط نوری مختلط سازگار می شود و تعادل رنگ را مطابقت می دهد. این از صحنه ای به صحنه دیگر کمک می کند

برای انعطاف‌پذیری بیشتر، می‌توان پروفیل‌های DNG دو نوره ایجاد کرد که تصاویر گرفته‌شده تحت دو منبع نور مختلف را ترکیب می‌کند تا یک نمایه واحد ایجاد کند که می‌تواند در طیف وسیع‌تری از شرایط نوری اعمال شود. این پروفیل ها را می توان با استفاده از هر یک از 21 روشن کننده پشتیبانی شده ایجاد کرد تا آزادی بیشتری برای عکاسی در شرایط مختلف نور بدون نیاز به تغییر پروفیل ایجاد کند. علاوه بر این، علاوه بر نرم افزار اختصاصی کالیبراسیون رنگ، افزونه Adobe Photoshop Lightroom نیز برای ایجاد پروفایل های سفارشی دوربین به طور مستقیم در Lightroom Classic و Lightroom Classic CC در دسترس است.

کیس فشرده

یکی از ویژگی های متمایز عکس پاسپورت 2 قاب گذرنامه جیبی آن است. در مقایسه با سایر اهداف بزرگ، که معمولاً شکننده یا مستعد آسیب هستند، شکل جمع و جور پاسپورت، همراه با بدنه پلاستیکی سخت و اندازه سفر آن، حمل آن را همیشه آسان می کند. این پرونده همچنین برای حمایت از اهداف در صحنه به خود متکی است. علاوه بر این، یک بند برای تنظیم دستی اهداف نگه داشتن در طول تصویربرداری ارائه شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کالر چارت عکاسی Calibrite ColorChecker Passport Photo 2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کالر چارت عکاسی Calibrite ColorChecker Passport Photo 2"، کلیک کنید.