برسی کالر چارت کالیبرایت Calibrite ColorChecker Classic

نقدر و برسی

کالر چارت کالیبرایت Calibrite ColorChecker Classic

نمودار رنگ کلاسیک کالیبریت یک آرایه شطرنجی از 24 مربع رنگی آماده در طیف گسترده ای از رنگ ها است. بسیاری از این مربع ها نشان دهنده اشیاء طبیعی مورد علاقه خاص هستند، مانند پوست انسان، فضای سبز و آسمان آبی. این مربع ها نه تنها رنگ یکسانی دارند، بلکه در تمام قسمت های طیف مرئی به طور یکسان نور را منعکس می کنند و به دلیل همین ویژگی منحصر به فرد، مربع ها با رنگ های اجسام طبیعی در هر نور و با هر رنگی مطابقت دارند.

ColorChecker یک استاندارد مقایسه کاملاً غیر موضوعی برای کمک به تعیین تعادل رنگ واقعی هر سیستم نمایش رنگی ارائه می دهد و استاندارد مورد نیاز برای مقایسه، اندازه گیری و تجزیه و تحلیل تفاوت ها در بازتولید رنگ در فرآیندهای مختلف را ارائه می دهد که در نتیجه از خطاهای پرهزینه جلوگیری می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کالر چارت کالیبرایت Calibrite ColorChecker Classic" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کالر چارت کالیبرایت Calibrite ColorChecker Classic"، کلیک کنید.