برسی کیت افزودنی برای سینی گردان ORANGEMONKIE Extension Kit for Foldio360 Turntable and Foldio3 Mini-Studio

نقدر و برسی

کیت افزودنی برای سینی گردان ORANGEMONKIE Extension Kit for Foldio360 Turntable and Foldio3 Mini-Studio

کیت الحاقی صفحه گردان ORANGEMONKIE

کیت الحاقی ORANGEMONKIE برای Foldio360 و Foldio3 Mini-Studio Mini-Studio قابلیت های آنها را گسترش می دهد و محدودیت های اندازه سیستم را گسترش می دهد. این کیت شامل یک تخته سفید با قطر 49 سانتی متر است که قطر Foldio360 استاندارد (خریداری جداگانه) را به بیش از 22.5 سانتی متر افزایش می دهد – که مساحت آن 4 برابر افزایش می یابد! برای اقلام بزرگتر تا وزن 5 کیلوگرم مناسب است. میز گردان Foldio360 دارای یک گیرنده IR است که می تواند سیگنال های بی سیم را از DSLR یا گوشی هوشمند شما دریافت کند. همچنین دارای پشتی مغناطیسی 43.3 در 19.6 اینچی برای افزایش ظرفیت Foldio3 Mini-Studio است. گرفتن اجسام بزرگتر کیت الحاقی Foldio360 ردپای صفحه گردان Foldio360 را چهار برابر می کند و گزینه های بیشتری برای نیازهای عکاسی محصول در اختیار شما قرار می دهد.

سازگار با Foldio3 و Foldio360 کیت الحاقی Foldio360 برای استفاده با Foldio3 Mini Studio و Foldio360 Smart Turntable طراحی شده است. با لوازم جانبی نورپردازی قدرتمندتر Foldio3 Halo Bar اختیاری کیت الحاقی Foldio360، همراه با سیستم نورپردازی اختیاری Halo Bar، قدرت را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

صفحه انعکاسی برای جفت DSLR کیت لوازم جانبی Foldio360 دارای صفحه بازتابنده آینه است که به شما امکان می دهد دستگاه را با دوربین DSLR خود برای عکاسی خودکار بدون درز جفت کنید.پلاستیک با کیفیت بالا و مقاومت در برابر آب برای دوام گاهی اوقات گرفتن عکس عالی منجر به کمی آشفتگی می شود. کیت اکستنشن Foldio360 از با کیفیت ترین پلاستیک ساخته شده است که بادوام است. علاوه بر این، آینه ها اتصال مادون قرمز قوی ایجاد می کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت افزودنی برای سینی گردان ORANGEMONKIE Extension Kit for Foldio360 Turntable and Foldio3 Mini-Studio" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت افزودنی برای سینی گردان ORANGEMONKIE Extension Kit for Foldio360 Turntable and Foldio3 Mini-Studio"، کلیک کنید.