برسی کیت باتومی دو تایی Nanlite PavoTube II 30X RGBWW 2-Light Kit

نقدر و برسی

کیت باتومی دو تایی Nanlite PavoTube II 30X RGBWW 2-Light Kit

Nanlite PavoTube II 30X 4′ RGBWW LED Pixel Tube Kit Batumi با باتری داخلی

Nanlite PavoTube II RGBWW LED Pixel Tubes تکامل جدید چراغ های امضا Nanlite است. این لوله‌های LED نسل دوم بر اساس بازخورد تولیدکنندگان در سراسر جهان با ویژگی‌هایی از جمله جلوه‌های ویژه مبتنی بر پیکسل، خروجی روشن‌تر، انتشار یکنواخت‌تر، محفظه‌های فلزی بادوام، سازگاری با DMX و کنترل پیشرفته برنامه‌ها اصلاح شده‌اند.

  • نورپردازی منحصر به فرد با کیفیت استودیو را در هر کجا دریافت کنید – با محدوده دمای رنگ گسترده تر و دقیق تر 2700-12000K با تنظیم سبز به سرخابی، میانگین CRI 97، میانگین TLCI 98، به علاوه RGB طیف کامل و کنترل اشباع رنگ، PavoTube II 30X 4′ RGBWW LED Pixel Tube نورپردازی با کیفیت استودیو را در بسته‌ای مستحکم قرار می‌دهد که می‌توانید هرجایی ببرید.

  • این نسل جدیدی از لوله های LED است – Nanlite از بازخورد صاحبان PavoTube در سراسر جهان برای توسعه طراحی لوله LED خود استفاده می کند. پیشرفت‌ها شامل خروجی روشن‌تر از یک منطقه روشن‌تر با توزیع یکنواخت‌تر، کنترل پنل پیشرفته با دکمه‌های قفل، سازگاری با DMX و کنترل برنامه پیشرفته است.

  • بدون نیاز به کابل – با باتری لیتیوم یون داخلی 4400 میلی آمپر ساعتی، PavoTube II 30X می تواند به مدت 1 ساعت و 36 دقیقه با روشنایی کامل کار کند. شارژ کامل باتری از طریق آداپتور AC موجود 3 ساعت و 30 دقیقه طول می کشد، که همچنین می تواند Pavotube II 30X را در طول جلسات عکاسی طولانی تر شارژ کند.

  • جلوه های ویژه مبتنی بر پیکسل – علاوه بر پانزده جلوه ویژه قابل تنظیم، PavoTube II 30X دارای ده جلوه جدید مبتنی بر پیکسل است که امکانات خلاقانه را بیش از همیشه گسترش می دهد. افکت های مبتنی بر پیکسل عبارتند از Hue Loop، CCT Loop، INT Loop، Multi-color، Gradient، Scrolling، Marching، Flame، Rainbow و Driving.

  • دارای یک محفظه فلزی بادوام – محفظه فلزی پیشرفته PavoTube II 30X نگرانی از افتادن تصادفی یا قرار گرفتن در معرض خطر را از بین می برد. بعلاوه، سه گیرنده ¼-20 اینچی گنجانده شده گزینه های نصب را تا حد زیادی گسترش می دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت باتومی دو تایی Nanlite PavoTube II 30X RGBWW 2-Light Kit" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت باتومی دو تایی Nanlite PavoTube II 30X RGBWW 2-Light Kit"، کلیک کنید.