تاکید وزارت بهداشت بر تداوم ارایه خدمات مراکز درمانی در روز چهارشنبه

تاکید وزارت بهداشت بر تداوم ارایه خدمات مراکز درمانی در روز چهارشنبهعکس آرشیوی است.

معاون درمان وزارت بهداشت در نامه ای به روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور، بر تداوم ارایه خدمات مراکز درمانی در روز چهارشنبه، تاکید کرد.

به گزارش نوتیفیکیت و بنابر اعلام وزارت بهداشت در نامه معاون درمان وزارت بهداشت خطاب به روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور آمده است:« با عنایت به اعلام تعطیلی سراسری در روز چهارشنبه هفته جاری، تاکید می شود که این تعطیلی شامل مراکز درمانی نبوده و هیچ یک از مراکز درمانی اجازه تعطیل کردن درمانگاه، اتاق عمل و بخش های بستری را ندارند و علاوه بر ارایه خدمات معمول می بایست مطابق آماده باش اعلام شده حداکثر خدمت رسانی را به مراجعه کنندگان ارایه نمایند.

انتظار می رود شخصا بر نحوه ارایه خدمات در کلیه مراکز تشخیصی-درمانی تحت پوشش دانشگاه و دانشکده نظارت فرمایید.»

پایان خبر نوتیفیکیت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاکید وزارت بهداشت بر تداوم ارایه خدمات مراکز درمانی در روز چهارشنبه" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاکید وزارت بهداشت بر تداوم ارایه خدمات مراکز درمانی در روز چهارشنبه"، کلیک کنید.