دریافت عوارض از خودروهای سبک در آزادراه کاشان-اصفهان لغو شود – خبرگزاری نوتیفیکیت | اخبار ایران و جهان

دریافت عوارض از خودروهای سبک در آزادراه کاشان-اصفهان لغو شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نوتیفیکیت سیدحامد مرتضوی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت آزادراه کاشان- نطنز اظهار کرد: عبور خودروهای تجاری از جمله کامیون و تریلی ۵۰۰ هزار ریال به آزادراه خسارت وارد می کند درحالیکه آنها تنها ۲۷۰ هزار ریال عوارض می پردازند بنابراین پیشنهاد افزایش دریافت عوارض از اینگونه خودروها را به وزارت راه و شهرسازی ارائه داده ایم.

وی افزود: اجرای فعالیت های عمرانی در این آزادراه از خرداد امسال با تأمین ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار توسط سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های استان و سازمان راهداری کشور به نمایندگی از سازمان راهداری اصفهان شروع شد و اعتبار یادشده در یک برنامه زمانبندی سه ساله صرف می شود.

مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری آزادراه های اصفهان با بیا اینکه سطح پیشرفت پروژه بهسازی مقطع آزادراه اصفهان_کاشان ۹۰ درصد است تصریح کرد: بعد از بهسازی روند ارتقا سطح ایمنی و روکش و افزایش تعداد تابلوهای راهنمایی و رانندگی و نیوجرسی در این محور دنبال می شود.

وی افزود: سه ایستگاه کانالیزه و هدایت ترافیک از کاشان به سمت اصفهان وجود دارد که ۲ ایستگاه در بخش کاشان به سمت اصفهان با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال بهسازی شده است و امیدواریم تا پایان سال ایستگاه سوم در سمت بادرود نیز تکمیل شود.

به گزارش نوتیفیکیت آزادراه کاشان- نطنز- اصفهان به طول ۱۶۵ کیلومتر جز محورهای پرتردد اصفهان و نقطه اتصال شهرستان کاشان به مرکز استان است که به دلیل پایین بودن ضریب ایمنی و حمل و نقل خودروهای سنگین در آن همواره حوادث و تلفات جاده ای قابل توجهی در این محور رخ می دهد که رفع خطرات آن به اتخاذ تدابیر اساسی نیاز دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دریافت عوارض از خودروهای سبک در آزادراه کاشان-اصفهان لغو شود – خبرگزاری نوتیفیکیت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دریافت عوارض از خودروهای سبک در آزادراه کاشان-اصفهان لغو شود – خبرگزاری نوتیفیکیت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه