راه اندازی رشته «مهندسی پزشکی – مهندسی توانبخشی» در دانشگاه ارسنجان

رستم پور به نوتیفیکیت خبر داد؛

راه اندازی رشته «مهندسی پزشکی – مهندسی توانبخشی» در دانشگاه ارسنجان

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان از راه اندازی و آغاز فعالیت رشته تحصیلی جدید در گروه آموزشی فنی مهندسی (مکانیک) در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد.

محمد رستم پور رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری نوتیفیکیت اظهار کرد: با فراهم بودن زیرساخت های آموزشی لازم برای توسعه تحصیلات تکمیلی به منظور تاسیس رشته های جدید و با پیگیری های به عمل آمده، رشته جدید «مهندسی پزشکی – مهندسی توانبخشی» درمقطع کارشناسی ارشد دراین واحد دانشگاهی راه اندازی شده است.

وی، راه اندازی رشته های تحصیلی، متناسب با علاقه مندی مخاطبان و نیاز روز جامعه را از جمله اولویت های برنامه ریزی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان برشمرد وافزود:علاوه بر تصویب این رشته توسط دفتر گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و آغاز فعالیت آن از سال تحصیلی آینده (مهرماه 1403)، داوطلبان می توانند در مقطع کارشناسی ارشد در سایر رشته های جدید دانشگاه نیز شامل «مهندسی کامپیوترـ نرمافزار»، «مهندسی برق – مخابرات میدان و موج»، «فقه و مبانی حقوق اسلامی» و «مهندسی شیمی ـ صنایع غذایی» ثبت نام کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان در ادامه توضیح داد: اکنون رشته ها در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ثبت شده و داوطلبان می توانند با مراجعه به تارنمای مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس azmoon.org نسبت به انتخاب آنها به عنوان رشته محل تحصیل خود اقدام کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راه اندازی رشته «مهندسی پزشکی – مهندسی توانبخشی» در دانشگاه ارسنجان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راه اندازی رشته «مهندسی پزشکی – مهندسی توانبخشی» در دانشگاه ارسنجان"، کلیک کنید.