رشد 5 هزار واحدی شاخص بورس / عرضه های اولیه تا اطلاع ثانوی لغو شد

رشد 5 هزار واحدی شاخص بورس / عرضه های اولیه تا اطلاع ثانوی لغو شد

آفتاب نیوز :

شاخص هم وزن امروز با یک هزار و 371 واحد افزایش به 722 هزار و 747 واحد و شاخص قیمت نیز با 773 واحد مثبت به 407 هزار و 701 واحد رسید.

معامله گران امروز در بازار سهام بیش از 5 میلیارد و 328 میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام 287 هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به بیش از 37 هزار و 412 میلیارد ریال رسید.

نماد های «فولاد، وبملت، شپنا، وامید، بوعلی و شتران» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند.

شاخص فرابورس هم در پایان معاملات امروز با 77 واحد افزایش به 24 هزار و 695 واحد رسید.

امروز بیش از 3 میلیارد و 421 میلیون سهم و اوراق مالی در 200 هزار معامله معامله شد.

نماد های «آریا، غصینو، مادیرا، خاور، انتخاب و حگهر» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

عرضه های اولیه تا اطلاع ثانوی لغو شد

مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار از لغو عرضه های اولیه تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش سازمان بورس، قادر معصومی خانقاه، مدیر جدید نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به لغو عرضه های اولیه در بازار سرمایه، گفت: این تصمیم در راستای حمایت از بازار سرمایه با توجه به شرایط کنونی گرفته شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رشد 5 هزار واحدی شاخص بورس / عرضه های اولیه تا اطلاع ثانوی لغو شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رشد 5 هزار واحدی شاخص بورس / عرضه های اولیه تا اطلاع ثانوی لغو شد"، کلیک کنید.