ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد – خبرگزاری نوتیفیکیت | اخبار ایران و جهان

ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد - خبرگزاری نوتیفیکیت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد موسوی، مسیول هماهنگی ستادهای مردمی سعید جلیلی در چهارمحال و بختیاری 28 خردادماه در این آیین اظهار کرد: در ابتدا باید گفت خون پاک شهید رییسی، سیدالشهدای خدمت در همه امور کشور تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه آنچه موجب شده برخی از افراد مشارکت نکردن در امر انتخابات را بیان کنند این است برخی افراد از ابتدای پایه ریزی نظام اسلامی تفکرات متفاوتی نسبت به اصل نظام داشتند گفت: از طرفی کارهایی که از زمان شکل گیری و اوج نظام اسلامی انجام شده مقایسه ای با زمان های گذشته صورت نگرفته و به خوبی اقدامات تبیین نشده است که این مسایل دلیلی بر عدم مشارکت عده ای از افراد شده است.

موسوی با اذعان بر اینکه گرچه برخی از افراد و اشخاصی که در مناصب دولتی فعالیت داشتند حرکاتی انجام داده و موجب دلخوری بعضی از مردم شده است گفت: از طرفی قول های انتخاباتی در برخی از زمان ها موجب شد که افراد نتوانند به آن ها عمل کنند و این امر دلیلی بر عدم مشارکت در انتخابات خواهد شد.

وی با اشاره به چگونگی تقویت مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات، تصریح کرد: مساله جهاد تبیین که مقام معظم رهبری چندین سال است بر آن تاکید دارند، می تواند بر مشارکت حداکثری تاثیرگذار باشد، از طرفی اخلاق و رفتار سردمداران انتخابات و افراد شاخص در هر شهر، شهرستان و استان باید در حداقل مباحث اقتصادی، رفتاری و زندگی نمود جدی داشته و هم سطح مردم باشند.

موسوی با تاکید بر اینکه برای افزایش مشارکت باید با همه اقشار از طیف های مختلف ارتباط برقرار کرد گفت: در راستای تقویت مشارکت مردم لازم است مسیولان ستادهای انتخاباتی در جلسات کوچک و بزرگ شرکت کنند.

وی یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی بر دو پایه مشروعیت و مقبولیت استوار است، داشتن پشتوانه مردمی در سیاست کلی نظام و سیاست داخلی تاثیرگذار است، قطعاً اگر رییس جمهور با مشارکت بالا انتخاب شود، خدمت بیشتری انجام می دهد.

موسوی با اذعان بر اینکه در بحث سیاست خارجی نیز زمانی که کشورها مشاهده کنند مردم شخصی با آرای بالا انتخاب شده، با تمام قوا پشت رییس جمهور خود هستند خاطر نشان کرد: این مساله در قدرت رییس جمهور، سیاست خارجی و وجهه بین المللی تاثیرگذار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد – خبرگزاری نوتیفیکیت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد – خبرگزاری نوتیفیکیت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.