ستاره سویدی در جمع بهترین گلزنان اروپا

ستاره سویدی در جمع بهترین گلزنان اروپا

آفتاب نیوز :

هری کین در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که تاتنهام را ترک کند و به بایرن مونیخ ملحق شود و در اولین فصل حضورش در این تیم و با وجود اینکه نتوانست هیچ جامی را به دست آورد، اما به عنوان بهترین گلزن اروپا انتخاب شد و کفش طلا را از آن خود کرد.

این ستاره انگلیسی با به ثمر رساندن 36 گل در صدر جدول قرار گرفت، اما نکته جالب حضور گیوکرس در این فهرست و در جمع 10 گلزن برتر اروپا بود. او در جایگاه دهم در کنار لوک دی یونگ از پی اس وی آیندهوون ایستاد و با زدن 29 گل در لیگ پرتغال توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

لیگ پرتغال نمایندگان دیگری را هم در این فهرست داشت. سیمون بانزا با پیراهن براگا در این فصل 21 گل به ثمر رساند و در جایگاه سی و هشتم این فهرست قرار گرفت و رافا مویچا از اروکا هم با 20 گل زده در رده چهل و دوم ایستاد.

پایولینیو از اسپورتیگ به همراه سامویل اسنده از ویزلا و کریستو از اروکا هم همگی با 15 گلی که وارد دروازه حریفان کردند در جایگاه نود و نهم این رده بندی قرار گرفتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ستاره سویدی در جمع بهترین گلزنان اروپا" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ستاره سویدی در جمع بهترین گلزنان اروپا"، کلیک کنید.