سرم ویتامین سی بیوآکوا 100 میل

سرم ویتامین سی بیوآکوا 100 میل چه ویژگی هایی دارد؟

این سرم با خاصیت روشن کنندگی و ضد لکی که دارد، می تواند رنگدانه ها و کک و مک را کمرنگ کند.همچنین با افزایش سرعت تولید کلاژن در بدن باعث افزایش خاصیت ارتجاعی در لایه های عمقی تر پوست شود.

  • حجم 100 میل
  • ضد چین و چروک
  • مناسب انواع پوست
  • تنظیم رطوبت پوست
  • آبرسانی عمیق پوست
  • جلوگیری از پیری زودرس
  • کوچک کننده منافذ پوستی
  • قابل استفاده با درمارولر و جیدرولر
  • تحریک گردش خون و کلاژن سازی
  • رفع درمانی قرمزی و التهاب پوست
  • درمان کامل شلی و افتادگی پوست
  • حاوی ویتامین C و جوان کننده صورت
  • حذف قطعی جای جوش و لک های پوستی
  • روشن کننده ، شفاف کننده و تقویت کننده پوست

سرم ویتامین سی بیوآکوا 100 میل

.مزایای سرم ویتامین سی چیست؟

این سرم ویتامینه ضدلک با عصاره پرتقال ، پوست شما را با مواد ویتامینه تغذیه می کند.از خشکی پوست جلوگیری می کند و مراقبت ملایم سرم به آرامی روی انواع پوست تاثیر می گذارد.همچنین این سرم سرشار از مواد مغذی و طبیعی و خالص است.مواد طبیعی موجود در این سرم ضد لک ، به راحتی توسط پوست سریعا جذب می شود.

جذب سریع سرم باعث نرم و لطیف و صاف و روشن شدن پوست شما می شود.پوست صورت بسیار حساس می باشد و با طول زمان دچار انواع لک و تیرگی می گردد.به همین علت با افزایش سن ، زودتر از بقیه قسمت های بدن ، دچار پیری ، چروک و تیرگی می شود.همچنین باید مراقبت های مخصوص پوست صورت و گردن را انجام دهید و از محصولات مراقبتی مخصوص استفاده کنید.

نحوه استفاده از سرم چیست؟

پس از شست و شوی روزانه مقدار مناسبی از سرم گاتیو اصل را در نواحی مورد نظر بزنید.

به آرامی و با ملایمت ماساژ دهید تا به طور کامل جذب پوست شود.

پیشنهاد می شود برای گرفتن نتیجه بهتر قبل از مصرف از شوینده مخصوص و  ویتامین سی استفاده کنید.

همچنین برای جلوگیری از خشکی پوست بهتر است از مرطوب کننده های مناسب پوستی صحبت از محصولات مراقبت از پوست می شود , سرم ویتامین C به یک انتخاب محبوب در میان علاقه مندان به زیبایی تبدیل شده است . و سرم ویتامین سی بیوآکوا 100میل یکی از پرطرفدارترین برنده ای حال حاضر بازار است . اما بیو ویتامین C سروم دقیقا چیست؟ در این مقاله هر آنچه که باید در مورد این سرم بدانید , مزایای آن و نحوه استفاده از آن را توضیح خواهیم داد .

سرم ویتامین سی چیست؟

بیو ویتامین C یک سرم فراورده پوستی است که با ویتامین C , اسید هیالورونیک و دیگر مواد طبیعی فرموله می شود . این ماده برای کمک به روشن و حتی خارج کردن تن پوست , کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک های ریز و بهبود بافت کلی پوست طراحی شده است .

فواید سرم بیو ویتامین C

رنگ پوست را روشن می کند.

ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که می تواند با کاهش بروز لکه های تیره , آسیب به پوست و سایر مشکلات تغییر رنگ پوست به روشن شدن پوست کمک کند . بیو ویتامین C سروم حاوی غلظت بالایی از ویتامین C است که آن را به محصولی موثر برای دستیابی به رنگ پوست روشن تر و یکنواخت تر تبدیل می کند .

کاهش خطوط و شیارهای ریز

با افزایش سن , پوست ما به تدریج کلاژن و الاستین را از دست می دهد که می تواند منجر به خطوط و چین و چروک های ریز شود . ویتامین C باعث تحریک تولید کلاژن می شود که می تواند به کاهش ظاهر خطوط ریز و چین و چروک کمک کند . ویتامین C سروم حاوی اسید هیالورونیک است که به مرطوب کردن پوست و پر کردن خطوط و چین و چروک های ریز کمک می کند .

بهبود بافت پوست

مواد طبیعی موجود در بیوآکا ویتامین C سروم می توانند با پوسته پوسته پوسته شدن ملایم , باز کردن منافذ و از بین بردن سلول های مرده پوست به بهبود بافت پوست کمک کنند . این امر می تواند منجر به پوست صاف تر و درخشان تر شود .

چگونه از سرم ویتامین سی استفاده کنیم؟

قبل از استفاده از سرم ویتامین سی , مهم است که صورت خود را به طور کامل تمیز کنید و آن را خشک کنید . مقدار کمی از سرم را به صورت و گردن خود بمالید و با استفاده از حرکات دایره ای رو به بالا آن را به آرامی در پوست خود ماساژ دهید . قبل از استفاده از مرطوب کننده و کرم ضدآفتاب اجازه دهید سرم به طور کامل در پوست شما جذب شود .

کاربردهای کرم روشن کننده گاتیو

مناسب بودن قیمت کرم گاتیو زمانی که از سیاهی پوست ناشی از مو زدایی ، افزایش سن ، آفتاب سوختگی و غیره رنج می برید ، می تواند گزینه بسیار خوبی محسوب شود.کرم روشن کننده گاتیو علاوه بر این که به روشن شدن رنگدانه های پوست کمک می کند، رطوبت پوست را افزایش می دهد و باعث تقویت و تسکین آن خواهد شد.

کرم روشن کننده بدن گاتیو دارای ویژگی های بارز زیر می باشد:

روشن کردن پوست و متعادل سازی رنگ آن

از بین بردن لکه های تیره روی پوست

رطوبت رسانی فوق العاده به پوست

جلوگیری از ایجاد لکه های پوستی ناشی از افزایش سن

تقویت کردن پوست

تسکین دهنده و التیام بخش پوست

غیر از اشعه مضر آفتاب عوامل دیگری نیز وجود دارند که باعث تحریک ملانین پوست و در نتیجه افزایش رنگدانه ها خواهند شد. بیماری های ژنتیکی، لوازم آرایشی بی کیفیت، محصولات مراقبت از پوست نامناسب و رژیم غذایی غلط از جمله این عوامل هستند.البته برخی از افراد به دلیل استفاده از داروهایی خاص مانند داروهای هورمونی یا داروهای ضدبارداری نیز گاهی دچار لک پوستی می شوند.از دیگر عوامل ایجاد لک های پوستی می توان به ابتلا به بیماری های خاص چون مشکلات کبدی و کلیوی اشاره کرد.

روش عملکرد کرم روشن کننده گاتیو

این ماده در مرحله اولیه سنتز ملانین، باعث تشکیل ملانین می شود و مانع از انتقال ملانوزوم به سلول های کراتینوسیت خواهد شد. ترکیب شدن این دو ماده در کرم سفید کننده گاتیو باعث شده است تا به شدت اثربخشی فوق العاده ای داشته باشند. و در سریع ترین زمان ممکن، باعث روشن شدن پوست شوند

با خرید کرم سفت کننده بدن گاتیو از چه ویژگی هایی بهرمند میشویم؟

افزایش سفتی پوست: کرم های سفت کننده بدن حاوی موادی مثل کلاژن و الاستین هستند که نقش مهمی در بهبود و افزایش سفتی و انعطاف پوست دارند. کلاژن، یک پروتیین مهم در ساختار پوست، باعث حفظ سفتی و جوانی پوست میشه. وقتی این پروتیین ها کاهش پیدا می کنند – چیزی که با پیری و عوامل خارجی مثل تابش UV همراهه – پوست ممکنه از انعطاف خودش بیرون بیاد و چین و چروک ها شکل بگیرند.

در طول زمان، استفاده از کرم های حاوی کلاژن می تونه به پوست کمک کنه تا این پروتیین مهم رو دوباره تولید کنه و باعث افزایش سفتی و انعطافش بشه. البته، تاثیرات این کرم ها ممکنه متفاوت باشه و بستگی به نوع پوست و محصول مورد استفاده داشته باشه.همچنین، موادی مثل الاستین که در کرم های سفت کننده بدن وجود دارند، نقش مهمی در افزایش انعطاف پوست دارند. این ماده به پوست کمک می کنه تا انعطاف پوست رو حفظ کنه و از ایجاد چین و چروک جلوگیری کنه.همچنین، بهتره بدونیم که عواملی مثل تغذیه، میزان آب مصرفی، استفاده از واقعاً مناسب برای نوع پوست محصولات و حتی عادات سلامتی هم تاثیرات بسیار زیادی در سفتی پوست دارن. این موارد هم می تونن تاثیر مستقیمی بر روی سلامت پوست داشته باشند. قیمت کرم سفت کننده پوست گاتیو هنگامی که به صورت آنلابن خریداری میکنید بسیار مناسب تر از داروخانه است.

نتیجه گیری

بیو ویتامین C سروم یک محصول موثر برای مراقبت از پوست است که می تواند به روشن شدن و حتی از بین بردن رنگ پوست , کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک های ریز و بهبود بافت کلی پوست کمک کند . با گنجاندن این سرم در برنامه مراقبت از پوست خود , می توانید به چهره ای روشن تر و جوان تر دست یابید .

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرم ویتامین سی بیوآکوا 100 میل" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرم ویتامین سی بیوآکوا 100 میل"، کلیک کنید.