ظرفیت جابه جایی مسافر از طریق ناوگان لرستان 5 درصد افزایش می یابد – خبرگزاری نوتیفیکیت | اخبار ایران و جهان

ظرفیت جابه جایی مسافر از طریق ناوگان لرستان 5 درصد افزایش می یابد - خبرگزاری نوتیفیکیت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نوتیفیکیت، مرتضی شیروانی امروز شنبه در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به طرح نوروزی راهداری لرستان، اظهار داشت: این طرح به مدت 23 روز تا 17 فروردین سال آینده ادامه دارد و تمام راهداران در آمادگی کامل برای خدمات. رسانی به مهمانان نوروزی هستند.

وی با بیان اینکه پیش فروش بلیط های نوروزی از 17 اسفند آغاز شده است، افزود: مسافران می توانند به صورت اینترنتی و حضوری برای تهیه بلیت اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان، افزود: همچنین با تمهیدات انجام گرفته طرح تامین سوخت و نظارت بر جایگاه های عرضهٔ سوخت استان نیز در دست اجرا است.

شیروانی بر تشدید نظارت ها بر شرکت های حمل ونقل، رانندگان، مراکز معاینه فنی سنگین و مجتمع های خدمات رفاهی تاکید کرد و گفت: گشت های این اداره کل به صورت شبانه روزی در پایانه های مسافربری مستقر هستند.

وی گفت: سال گذشته 110 هزار مسافر در طرح نوروزی از پایانه های استان جابه جا شدند که امسال این ظرفیت پنج درصد افزایش دارد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان، خط کشی جاده ها، نصب نیوجرسی و علایم راهنمایی ورانندگی را از جمله اقدامات راهداری برای اجرای طرح نوروزی در استان عنوان کرد.

شیروانی، گفت: سامانه 141 سازمان راهداری به صورت 24 ساعته برای دریافت نظرات، پیشنهادها، انتقادات و شکایت مسافران و هم وطنان در دسترس خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ظرفیت جابه جایی مسافر از طریق ناوگان لرستان 5 درصد افزایش می یابد – خبرگزاری نوتیفیکیت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ظرفیت جابه جایی مسافر از طریق ناوگان لرستان 5 درصد افزایش می یابد – خبرگزاری نوتیفیکیت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.