لیگ ملت های اروپا؛ برتری پرگل اتریش و برد یونان در خانه

لیگ ملت‌های اروپا؛ برتری پرگل اتریش و برد یونان در خانه
آفتاب نیوز :

لیگ ملت های اروپا یکشنبه شب با برگزاری سه دیدار دیگر پیگیری شد که طی آن تیم های اتریش و یونان مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند و یک بازی با تساوی خاتمه یافت.

از گروه B این مسابقات اتریش رو در روی نروژ قرار گرفت که این بازی با برتری ۵ بر یک اتریش به پایان رسید. مارکو آرناتوویچ (۸) و (۴۹ پنالتی) فیلیپ لینهارت (۵۸) استفان پوش (۶۳) و مایکل گرگوریش (۷۱) برای اتریش و الکساندر سورلوث (۳۹) برای نروژ گلزنی کردند.

با این نتیجه اتریش به صدر جدول گروه ۳ رفت و ۷ امتیازی شد اسلوونی و نروژ نیز با همین امتیاز در رده های بعدی جای گرفتند و قزاقستان هم یک امتیازی است و در جایگاه چهارم جای دارد.

در دیگر بازی برگزار شده یونان و جمهوری ایرلند به مصاف هم رفتند که این بازی با گل های کاستاس (۴۸) و مانتالوس (۲+۹۰) به سود میزبان خاتمه یافت. با این نتیجه یونان ۱۲ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد انگلیس ۹ امتیازی است و جمهوری ایرلند با ۳ و فنلاند بدون امتیاز در رده های بعدی جای دارند.

از گروه C جزایر فارو پذیرای لتونی بود سورنسن در دقیقه ۴۰ برای میزبان و سیت در دقیقه ۶۹ برای لتونی گلزنی کردند تا این دیدار با تساوی به کار خود پایان دهند. با این نتیجه مقدونیه با ۱۰ امتیاز همچنان صدرنشین است ارمنستان و لتونی ۴ امتیازی بوده و جزایر فارو نیز با ۳ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لیگ ملت های اروپا؛ برتری پرگل اتریش و برد یونان در خانه" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لیگ ملت های اروپا؛ برتری پرگل اتریش و برد یونان در خانه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه