مازراتی در برخورد با درخت نصف شد

امیرمسعود عابدین: روز سه شنبه، زمانی که یک مرد 42 ساله ناشناس با مازراتی MC20 سیلو در حال رانندگی بود، خودروی او از کنترل خارج شد و سپس با درختی برخورد کرد و ماشین به طرز عجیبی از وسط نصف شد!

مقامات اطلاعات کمی در مورد جزییات این حادثه دارند، اما ویدیویی پس از تصادف منتشر شده که ایده ای از آنچه اتفاق افتاده است، به ما می دهد. بر اساس توضیحات ویدیو و گزارش خبرنگار پلیس مونتگومری، تصادف حدوداً در ساعت 5:45 بعد از ظهر به وقت محلی در 13 فوریه رخ داد.

مازراتی در برخورد با درخت نصف شد

به دلایل ناشناخته، راننده با سرعت نزدیک به 160 کیلومتر بر ساعت کنترل خود را از دست داده است. ماشین قبل از اینکه وارد یک محوطه چمن شود، از پنج لاین بزرگراه عبور و در نهایت به درخت برخورد کرد.
راننده این خودروی کانورتیبل موتور وسط پس از این حادثه، کشته شد. علت دقیق مرگ اعلام نشده و در زمان این حادثه، فرد دیگری در خودرو نبوده و به سایر رانندگان آسیبی وارد نشده است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در نوتیفیکیت مراجعه کنید.

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مازراتی در برخورد با درخت نصف شد" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مازراتی در برخورد با درخت نصف شد"، کلیک کنید.