مجلس شورای اسلامی ستون فقرات نظام است – خبرگزاری نوتیفیکیت | اخبار ایران و جهان

مجلس شورای اسلامی ستون فقرات نظام است - خبرگزاری نوتیفیکیت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نوتیفیکیت، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی درخطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به انتخابات یازدهم اسفند ماه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: مجلس خبرگان رهبری در واقع نماد جمهوریت و اسلامیت است از اینرو انتخابات در نگاه دینی و نگاه سیاسی حایز اهمیت است و مشارکت در انتخابات نقش آفرینی در یک جهاد سیاسی است که هر رای تیری به قلب آمریکا، اسراییل و دشمنان اسلام است و مشارکت از این جهت اهمیت دارد که امنیت پایدار کشور و تداوم انقلاب اسلامی را میسر می کند.

وی با تاکید بر اینکه از نظر وجهه خارجی انتخابات و حضور و مشارکت مردم نشان دهنده اقتدار ملی است، گفت: حضور مردم موجب اقتدار کشور خواهد شد و انتخابات مظهر حضور مردم است.

ابراهیمی بشکانی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حفظ منابع طبیعی گفت: این موارد در سیره معصومین (ع) به خوبی قابل توجه است بنابراین برای مدیریت منابع طبیعی که سرمایه بی بدیل کشور است باید اهتمام ویژه مبذول داریم از جمله آن درخت کاری است که باعث رونق اقتصاد و انبساط جامعه است.

امام جمعه بهاباد بر نظافت سطح شهر و کوچه ها توسط اهالی هر محل تاکید کرد و گفت: همه آحاد مردم وظیفه دارند در حفظ نظافت شهر و محله خود همکاری داشته و در نظافت محل خود کوشا باشند.

وی با بیان اینکه جنگلها، مراتع، ساحل و کوه ها جزو انفال الهی است و حفظ حیات و سلامت همه ما وابسته به این منابع است، افزود: با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرهنگ منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مجلس شورای اسلامی ستون فقرات نظام است – خبرگزاری نوتیفیکیت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مجلس شورای اسلامی ستون فقرات نظام است – خبرگزاری نوتیفیکیت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.