پلمب 232 مرکز تهیه، تولید و عرضه مواد غذایی در البرز – خبرگزاری نوتیفیکیت | اخبار ایران و جهان

پلمب 232 مرکز تهیه، تولید و عرضه مواد غذایی در البرز - خبرگزاری نوتیفیکیت | اخبار ایران و جهان

شهرام صیادی در گفت وگو با خبرنگار نوتیفیکیت در رابطه با نتایج اجرای طرح سلامت نوروزی در استان البرز از 24 اسفند تا 2 فروردین ماه اعلام کرد: طی این مدت 11 هزار و 161 تماس با اورژانس 115 البرز برقرار و نیروهای امدادی به 4 هزار و 154 ماموریت اعزام شدند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 3 هزار و 737 مورد ماموریت غیر تصادفی و 416 مورد ماموریت تصادفی بوده است، افزود: تصادفات شهری 308 مصدوم و تصادفات جاده ای 308 مصدوم بر جا گذاشتند. همچنین طی این مدت 33 هزار و 782 نفر به اورژانس بیمارستان ها مراجعه کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به مراجعه 77 نفر به ایستگاه سلامت بیان کرد: در بازه زمانی مذکور، 60 هزار و 350 مورد بازدید از مراکز تهیه، تولید و عرضه مواد غذایی انجام و یک هزار و 918 مرکز به مراجع قضایی معرفی و 232 واحد نیز پلمب شدند.

صیادی از معدوم سازی 73 هزار و 187 کیلوگرم مواد غذایی طی این بازدیدها و نیز کنترل کیفی مواد غذایی و محیط در محل به تعداد 61 هزار و 707 مورد خبر داد و گفت: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز نیز طی این مدت 23 مورد بازدید مدیریتی از بیمارستان ها داشته است.

وی با اشاره به 22 مورد بازدید نظارتی از مراکز درمانی و تشخیصی، 13 مورد بازدید از آزمایشگاه های تشخیص طبی و 14 مورد بازدید پرستاری از مراکز درمانی طی این مدت بیان کرد: همچنین طی این مدت 43 مورد بازدید از واحدهای تولیدی توسط معاونت غذا و دارو انجام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در پایان از پنج مورد بازرسی از مراکز درمانی، 33 مورد بازدید از مراکز عرضه سلامت محور و 176 مورد بازدید از داروخانه های سطح استان خبر داد و اظهار کرد: امید آن می رود با تداوم و استمرار نظارت ها و بازرسی ها از مجموعه های مرتبط، سطح بهداشت و درمان استان ارتقا یابد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پلمب 232 مرکز تهیه، تولید و عرضه مواد غذایی در البرز – خبرگزاری نوتیفیکیت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پلمب 232 مرکز تهیه، تولید و عرضه مواد غذایی در البرز – خبرگزاری نوتیفیکیت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.