پيدا كردن اهنگ با صدا shazam

یکی از روش های جستجوی آهنگ، پيدا كردن اهنگ با صدا shazam می باشد این نرم افزار این امکان را می دهد که بدون دانستن نام موسیقی، می توانید آهنگ مورد نظر خود را با زمزمه کردن ملودی آن پیدا کنید.

جستجوی صوتی آهنگ، تجربه‌ای جدید از جستجو را برای شما به ارمغان می‌آورد. با استفاده از صدای خود، می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به تایپ، به میلیون‌ها آهنگ دسترسی پیدا کنید. گوگل به شما اجازه می‌دهد تا با زمزمه کردن، سوت زدن یا خواندن بخشی از متن ترانه، به آهنگ مورد علاقه‌تان برسید.

پيدا كردن اهنگ با نرم افزار shazam

اگر به دنبال اپلیکیشنی برای شناسایی آهنگ‌ها هستید، شزم بهترین گزینه برای شماست. برخلاف بسیاری از اپلیکیشن‌های مشابه، شزم دارای دیتابیس بسیار گسترده‌ای است و می‌تواند تقریباً هر آهنگی را شناسایی کند. همچنین، رابط کاربری شزم بسیار ساده‌تر و روان‌تر از سایر اپلیکیشن‌ها است. با شزم، می‌توانید به راحتی به متن آهنگ‌ها دسترسی پیدا کنید و موزیک ویدیوها را تماشا کنید.

شزم یک اپلیکیشن فوق‌العاده برای همه کسانی است که عاشق موسیقی هستند. با شزم می‌توانید:

  1. هر آهنگی را که می‌شنوید، پیدا کنید.
  2. آهنگ‌ها را به پلی‌لیست‌های خودتان در سرویس‌های مختلف اضافه کنید.
  3. نام آهنگ‌های در حال پخش در شبکه‌های اجتماعی را بفهمید.
  4. جدیدترین آهنگ‌ها و آلبوم‌ها را کشف کنید.
  5. پلی‌لیست‌های شخصی بسازید.
  6. و خیلی کارهای دیگر!

شزم به شما کمک می‌کند تا دنیای موسیقی را بهتر بشناسید و از آن لذت ببرید.

آموزش پیدا کردن آهنگ با شازم

1- اولین گام برای پيدا كردن اهنگ با صدا shazam، دانلود این نرم افزار می باشد. برای اینکار می بایست ابتدا نرم افزار را از سایت گوگل پلی دانلود کنید و اجازه دهید بر روی گوشی نصب شود.

2- سپس نرم افزار را اجرا کنید.

پيدا كردن اهنگ با صدا shazam

3- بر روی صفحه گوشی پیامی برای شما نمایش داده می شود که باید بر روی ادامه یا “continue” کلیک کنید.

پيدا كردن اهنگ با صدا shazam

4- سپس بر روی دکمه tap to shazam کلیک کنید و اجازه دهید آهنگی که در محیط پخش می شود را آنالیز کند تا اسم آهنگ برای شما نمایش داده شود.

همانطور که در بالا مشاهده کردید استفاده از این برنامه برای تشخیص آهنگ هایی که در محیط پخش می شود بسیار کارا می باشد. اگر می خواهید از این نرم افزار استفاده کنید پیشنهاد می کنیم تصاویر را روی گوشی خود ذخیره نمایید و یا اگر از لپ تاپ استفاده می کنید با عکس گرفتن از صفحه کامپیوتر می توانید آموزش را همیشه با خود داشته باشید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پيدا كردن اهنگ با صدا shazam" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پيدا كردن اهنگ با صدا shazam"، کلیک کنید.