نقد و بررسی بازی EA Sport fc 25

بازی EA Sport fc 25  جدید ترین محصول شرکت الکترونیک آرت می باشد که در تاریخ 27 سپتامبر 2024 یا 6 مهر ماه  برای پلتفرم‌ های مختلف از پلی استیشن 4 ، پلی استیشن 5  ، ایکس باکس سری ایکس ، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان ، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ منتشر می ‌شود . برای کسانی که نسخه Ultimate Edition را پیش‌ خرید می‌ کنند، امکان دسترسی زود هنگام از تاریخ 20 سپتامبر 2024  31 شهریور منتشر می شود .

شما میتونیدبرای خرید این بازی و دیگر بازی ها به سایت پی ام ای شاپ مراجعه بکنید تا از قیمت های خوبشون و تخفیفات جا نمونین.

نقد بررسی بازی EA sports fc 25

نسخه های بازی EA Sports FC 25

دو نوع نسخه از این بازی عرضه میشود:

Standard Edition: شامل ویژگی های مانند بازیکن قرضی کاور استار برای 10 مسابقه ، 250.000 سکه برای باشگاه در قسمت Ultimate team این نسخه در تاریخ عرضه میشود .

Ultimate Edition: علاوه بر ویژگی های نسخه استاندارد که اشاره شد شامل امکانات ویژه ای از جمله ارائه 7 روز زود تر از حالت استاندارد این میباشد امتیازات FC بیشتر و ویژگی های منحصر به فرد برای Ultimate Team و سایر حالت‌ها دارند.

ویژگی‌های جدید EA Sports FC 25

بازی EA Sports FC 25 با ویژگی ‌های جدید در درون این سری قرار داده است هیجان بالایی را برای علاقه‌ مندان به فوتبال به نمایش گذاشته است از ویژگی ‌های جدید  EA Sports FC 25می توان به اضافه شدن حالت Career Mode برای فوتبال زنان اشاره کرد  که برای اولین بار در تاریخ بازی های فوتبالی این اتفاق رخ میدهد.

از دیگر ویژگی ‌های جدید EA Sports FC 25 به بهبود های قابل توجهی در بخش های  Ultimate Team و Career Mode می توان اشاره کرد . در این نسخه ، با کمک هوش مصنوع جدید اضافه شده به بازی مدیریت تیم‌ها و نقل و انتقالات بازیکنان واقع‌ گرایانه ‌تر و چالش‌ برانگیز انجام می شود.

یکی دیگر از ویژگی‌ های جدید EA Sports FC 25 می توان به اضافه شدن بهبود عملکرد بیش از 19000 بازیکن در سراسر جهان اشاره کرد که شامل اطلاعات دقیق‌ تری از نحوه حرکت و همچنین  بازی و پیروزی بازیکنان است که جذابیت زیادی را یه این بازی اضافه کرده است.

حالت Rush

حالت RUSH در بازی EA Sports FC 25 یک حالت جدید که به جای حالت VOITA اضافه شده است که به گیمر ها اجازه می‌دهد تا مسابقات فوتبالی را به شکل 5 نفره تجربه کنند ، از ویژگی های این حالت می توان به قابل دسترس بودن آن در سه قسمت Career Mode ، Ultimate Mode و Clubs اشاره کرد که بازیکنان می توانند در این سه حالت با بازیکنان خود به رقابت بپردازند همچنین این حالت Rush در زمین های جدید مناسب ویژگی این سبک انجام می شود که تجربه ی جالبی برای گیمر ها به ارمغان می آورد .

حالت Career Mode در EA Sports FC 25

حالت Career Mode در EA Sports FC 25 به ‌شکل قابل توجهی ارتقاع یافته  است و ویژگی ‌های جدیدی را به بازیکنان اضافه کرده است . یکی از جدید ترین تغییرات در حالت Career Mode در EA Sports FC 25 ، اضافه شدن فوتبال زنان است . گیمر ها هم اکنون می‌توانند در پنج لیگ معتبر فوتبال زنان و لیگ قهرمانان اروپا به رقابت بپردازند .

همچنین ، حالت Career Mode در EA Sports FC 25 اضافه شدن مکانیزم ‌های جدیدی برای مدیریت تیم‌ ها و بازیکنان است ، سیستم هوش مصنوعی کاملا ارتقاء یافته و بازیکنان می‌توانند تصمیمات دقیق ‌تر و واقع تری در بازی بگیرند . این تغییرات باعث می‌شود تا تجربه مربی گری در تیم و همچنین نقل و انتقالات بازیکنان چالش ‌برانگیزتر می شود.

در حالت Career Mode در EA Sports FC 25، بازیکنان در درون بازی بسیار به حالت واقعی خود شبیه تر هستن که این موضوع در عملکرد بیش از 19000 بازیکن در  این بازی بهبود یافته است .

Ultimate Team  در EA Sports FC 25 یکی از محبوب‌ترین حالت‌های بازی است که تغییرات و بهبودهای قابل توجهی را در این نسخه تجربه کرده است. یکی از ویژگی‌های جدید Ultimate Team در EA Sports FC 25، اضافه شدن بازیکنان و تیم‌های زنانه است که به بازیکنان امکان می‌دهد تا تیم‌های مختلط از بازیکنان مرد و زن تشکیل دهند و در مسابقات مختلف شرکت کنند. این تغییر باعث می‌شود تا تجربه بازی تنوع بیشتری داشته باشد و فرصت‌های جدیدی برای ساخت تیم‌های منحصربه‌فرد فراهم شود.

اطلاعات بازی EA sports fc 25

حالت Ultimate Team  در EA Sports FC 25

حالت Ultimate Team در EA Sports FC 25 یکی از محبوب‌ ترین پخش ها در بازی است که میلیون ها طرفدار در سراسر دنیا دارد و به نوعی مهمترین بخش در بازی EA Sports FC 25 به حساب می آید از ویژگی های جدید اشاره شده به این بخش بهبود  سیستم نقل و انتقالات در Ultimate Team در EA Sports FC 25 است و بگیمر ها می‌توانند از اطلاعات دقیق ‌تری برای انتخاب و خرید بازیکنان استفاده کنند . این بهبودها باعث می‌شود که تصمیمات گیمرها در مورد ترکیب تیم و استراتژی‌ بازی نسبت به قبل بسیار واقعی تر باشد و همچنین اصلاح بهبود عملکرد بازیکنان باعث میشد که در هر بازی تکنیک بازیکنان با هم متفاوت باشد برای مثال عملکرد زیدان با عملکرد دیوید بکهام متفاوت است و گیمر باید با توجه به نیاز خود و سبک تیم خود بازیکن مورد نظرش را بگیرد .

سیستم مورد نیاز  EA Sports FC 25 برای Pc

حداقل سیستم مورد نیاز fc25:

سیستم عامل Windows 10 64-bit :

پردازنده Intel Core i5-6600K : یا AMD Ryzen 5 1600

حافظه رم: 8 گیگابایت

کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti : یا AMD Radeon RX 570 با 4 گیگابایت حافظه VRAM

فضای دیسک : 100 گیگابایت فضای خالی

: DirectX نسخه 12

سیستم پیشنهادی برای اجرای روان بازی  FC 25

سیستم عامل :  Windows 10 64-bit

پردازنده :  Intel Core i7-6700 یا AMD Ryzen 7 2700X

حافظه رم : 16 گیگابایت

کارت گرافیک : NVIDIA GeForce GTX 1660  یا AMD Radeon RX 5600 XT با 6 گیگابایت حافظه VRAM

فضای دیسک: 100 گیگابایت فضای خالی ترجیحاً SSD

کلام اخر

بازی EA Sports FC 25 یکی از مورد انتظار ترین بازی های فوتبالی می باشد که امسال برای علاقه مندان به این سبک عرضه می شود و امید زیادی برای طرفداران وجود دارد که با توجه به تغییرات و بهبود هایی که ارائه شده است  انتظارات را بر آورده کند .

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی بازی EA Sport fc 25" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی بازی EA Sport fc 25"، کلیک کنید.

‫3 دیدگاه ها