برسی پارابولیک 85 سانتی متری اپچر Aputure Light Dome SE

نقدر و برسی

پارابولیک 85 سانتی متری اپچر Aputure Light Dome SE

نورپردازی برای خلاقان

Light Dome SE اصلاح کننده نور عالی برای تولید محتوا، مصاحبه و عکاسی پرتره است. هنگامی که به یک منبع نقطه‌ای با مانت Bowens مانند سری Aputure Light Storm یا چراغ‌های سری Amaran 100 و 200 COB متصل می‌شود، هر نور سخت را از یک منبع به یک نور نرم زیبا تبدیل می‌کند.

وقتی صحبت از عکاسی از چهره به میان می آید، ایجاد یک کیفیت نور ملایم برای جذاب به نظر رسیدن هر سوژه ای کلیدی است. Light Dome SE با قطر گسترده 85 سانتی متری خود، نور ملایم زیبایی را ایجاد می کند که مخصوصاً برای پوشاندن سوژه شما طراحی شده است، لکه ها را پنهان می کند و همه را در دوربین خیره کننده جلوه می دهد.

Light Dome SE شامل دو نوع پارچه دیفیوزر، یکی سبک (1.5 توقف) و دیگری سنگین (2.5 توقف) است که به کاربران این امکان را می دهد تا سطح نرمی ایده آلی را برای هر موضوعی که عکاسی می کنند انتخاب کنند. (دیفیوزر جلو)

طرح گرد

انعکاس ها هنگام گرفتن هر شی ظاهر می شوند. خیلی ها مثل سیب چشم یک مدل مطلوب هستند. Light Dome SE با استفاده از 16 میله فایبرگلاس، انعکاس های زیبا و گردی را ارائه می دهد که همیشه چشم نواز هستند.

با وزن تقریبی 1 کیلوگرم (2.2 پوند)، Light Dome SE یکی از قابل حمل ترین اصلاح کننده های نور است. هر Light Dome SE کیف حمل مخصوص به خود را نیز دارد تا اطمینان حاصل کند که مهم نیست که عکس شما را به کجا می برد، وسایل شما سالم و سالم و آماده برای حرکت به دستتان می رسد.

با توجه به نحوه باز و بسته شدن این پارابولا برای کارگاه مناسب می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی پارابولیک 85 سانتی متری اپچر Aputure Light Dome SE" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی پارابولیک 85 سانتی متری اپچر Aputure Light Dome SE"، کلیک کنید.