موضوع «جوانی جمعیت» و اقدام جدید سازمان اوقاف و امور خیریه

موضوع «جوانی جمعیت» و اقدام جدید سازمان اوقاف و امور خیریه

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: با توجه به این که سالانه ۱۶ هزار اعزام از سوی اداره کل اعزام مبلغ انجام می شود؛ امسال نیز کارگروه خانواده با محوریت برگزاری کلاس سخنرانی در جلسات و منبرها در امامزاده ها اعزام خواهند شد.

به گزارش نوتیفیکیت غلامرضا عادل سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره اقدامات سازمان اوقاف در حوزه جوانی جمعیت گفت: با توجه به این که موضوع چالشی خانواده به مرور زمان تبدیل به یک بحران می شود؛ فعالیت های سازمان اوقاف و امور خیریه نیز در ابعاد فرهنگی و حمایتی صورت می گیرد.

وی با اشاره به اهمیت بحث جوانی جمعیت ادامه داد: با توجه به این که سالانه ۱۶ هزار اعزام از سوی اداره کل اعزام مبلغ انجام می شود؛ امسال نیز کارگروه خانواده با محوریت برگزاری کلاس سخنرانی در جلسات و منبرها در امامزاده ها و مساجد اعزام خواهند شد.

سخنگوی سازمان اوقاف با اشاره به دوره های تولید محتوایی که برای کارگروه خانواده تهیه شده است؛ افزود: در این دوره ها مطالب نحوه ورود به بحث و ضرورت بحث مورد بررسی قرار گرفته تا کارگروه ها با درک و لمس و دغدغه شخصی از موضوع در عرصه تبلیغ فعالیت کنند که در جامعه نیز نتیجه رضایت بخشی داشته باشد.

عادل با اشاره به اعزام کارگروه تخصصی تشریح کرد: چاپ چند عنوان کتاب برای مبلغین مصداق دیگری از تولید محتوای سازمان اوقاف و امور خیریه در عرصه جوانی جمعیت است که به منظور پوشش قشر گسترده ای از جامعه هدف صورت گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های سبک زندگی و به کارگیری ۶۰۰ نفر از بانوان به عنوان مربیان سبک زندگی در امامزاده ها تصریح کرد: برای این مربی ها نیز دوره ها و کلاس های مفصل جوانی جمعیت برگزار و با استقبال ۹۹ درصد از بانوان مواجه شد.

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اقدامات حمایتی این سازمان خاطرنشان کرد: تشویق خیرین به کمک در مباحث هزینه های بیمارستان و زایمان مادران باردار و نیازمند از جمله اقدامات حمایتی سازمان اوقاف بود.

پایان خبر نوتیفیکیت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "موضوع «جوانی جمعیت» و اقدام جدید سازمان اوقاف و امور خیریه" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "موضوع «جوانی جمعیت» و اقدام جدید سازمان اوقاف و امور خیریه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه