10 پیج معروف اینستاگرام با بیشترین فالوور در اصفهان

توی این مقاله به معرفی ۱۰ پیج معروف اصفهان می پردازیم که هر کدوم در زمینه ای متفاوت فعالیت می کنن. با این پیج ها می تونید از اطلاعات به روز در حوزه های مختلف استفاده کنید. اگر تجربه ای با این پیج ها دارید حتماً توی کامنت ها به اشتراک بگذارید. به نظرتون چه پیج های دیگه ای باید توی این لیست باشن؟

10 پیج معروف اینستاگرام با بیشترین فالوور در اصفهان

اگر اهل گشت و گذار تو اینستاگرام هستید و می خواهید با اصفهانی هایی که در این شبکه اجتماعی فعال هستند بیشتر آشنا بشید این مقاله مخصوص شماست! امروز به سراغ ۱۰ پیج اینستاگرام با بیشترین فالوور در اصفهان می رویم که به صورت گسترده مشغول فعالیت تبلیغات مجازی در اصفهان می باشند که می توانند به کسب و کار شما کمک کنند.

از بلاگرهای معروف گرفته تا اینفلوئنسرهای محلی همه در این لیست جا دارند. ممکنه بعضی از این پیج ها رو بشناسید یا از اون ها استفاده کرده باشید و حتی شاید از نکات و تجربیاتشون استفاده کرده باشید. اما امروز قراره یه نگاه کلی تر به این ها داشته باشیم و چند تا نکته و راهنمایی برای انتخاب پیج های خوب هم بهتون بگیم.

بهترین اینفوئنسرهای اصفهانی در اینستاگرام

1. فاطمه تیموری

فاطمه تیموری معروف به خودفاطی یکی از چهره‌های برجسته اینستاگرام و بلاگر طنز اصفهانی است. او با استعداد بالا و محتوای جذاب خود توانسته است بیش از ۱.۲ میلیون فالوور جذب کند و ۱۸۳ پست در صفحه‌اش منتشر نماید.

آیدی اینستاگرام: @khodephati

2. مونا فود

مونا فود یکی از فود بلاگرهای معروف اصفهانی با بیش از ۶۳۳ هزار فالوور و ۴۵۰ پست در اینستاگرام فعالیت دارد. او به معرفی رستوران‌ها و کافه‌های اصفهان می‌پردازد.

آیدی اینستاگرام: @_monafood

پیج اینستاگرام مونافود در اصفهان

3. علی قیومی

علی قیومی کمدین معروف اصفهانی با لحجه خاص خود توانسته است ۶۵۳ هزار فالوور جذب کند و ۱۷۳ پست منتشر نماید. او بیشتر فعالیت‌های خود را با ملیکا میرتقی انجام می‌دهد.

آیدی اینستاگرام: @ali_ghaumi

4. مهسا آقادادی

مهسا آقادادی بلاگر طنز اصفهانی متولد ۱۱ آبان ۱۳۷۳ دارای مدرک لیسانس زبان ادبیات انگلیسی است. او در ۲۴ سالگی برای اولین بار در برنامه خندوانه شرکت کرد و اکنون بیش از ۲۴۴ هزار فالوور دارد.

آیدی اینستاگرام: @mahsa_aghadadi

5. محمد جنتی

محمد جنتی یکی از بلاگرهای طنز اصفهانی است که با کلیپ‌های جذاب خود توانسته بیش از ۵۹۱ هزار فالوور جذب کند و ۳۶۹ پست منتشر نماید.

آیدی اینستاگرام: @mohamadjanatii

6. سمی فود

سمی فود اولین فود بلاگر اصفهانی است که بیش از ۵۸.۷ هزار فالوور دارد و ۲۶۸ پست منتشر کرده است. او علاوه بر معرفی رستوران‌ها مسابقات متنوعی نیز برگزار می‌کند.

آیدی اینستاگرام: @somiifood

7. موسی تیغ بخش

موسی تیغ بخش یکی دیگر از واینرهای اصفهانی است که با بیش از ۴۱۰ هزار فالوور و ۱۴۴ پست در اینستاگرام شناخته می‌شود.

آیدی اینستاگرام: @mosatighbakhsh

8. امید بارونی

امید بارونی تنها فود بلاگر رسمی ایران است که ساکن اصفهان می‌باشد. او با ۲۶۱ هزار فالوور و ۱.۵۳۴ پست در اینستاگرام فعالیت می‌کند.

آیدی اینستاگرام: @omid_food_journey

9. رضا بابایی

رضا بابایی یکی دیگر از بلاگرهای طنز اصفهانی است که دارای بیش از ۳۴۶ هزار فالوور و ۲۰۵ پست در اینستاگرام می‌باشد.

آیدی اینستاگرام: @reza_babaei

10. ایلیا تیستر

ایلیا تیستر اولین فود بلاگر زیر ۱۸ سال ایران است که با ۱۸۶ هزار فالوور و بیش از ۳۵۷ پست به معرفی رستوران‌ها و کافه‌های اصفهان می‌پردازد.

آیدی اینستاگرام: @ilia.taster

پیج های معروف اصفهان

ایسپهان شناسی

اولین پیجی که بهش می رسیم پیجی برای معرفی اصفهان و جاذبه های گردشگریشه. ادمین این پیج ها معمولاً خودشون عاشق اصفهانن و برای معرفی جاهای دیدنی و حتی نادیده شده ی اصفهان از عکس و ویدئوهای زیبایی استفاده می کنن. پس اگر شما هم دنبال جاهایی توی اصفهان می گردید که کمتر کسی ازش خبر داره حتماً یه سر به این پیج بزنید.

آشپزی های اصفهانی

اصفهان علاوه بر جاذبه های تاریخی غذاهای خوشمزه ای هم داره که خیلی ها از طعمشون لذت می برن. چند تا پیج معروف در زمینه آموزش آشپزی اصفهانی وجود داره که از دستور پخت بریانی گرفته تا دیزی های خوشمزه رو آموزش می دهند. این پیج ها کلی طرفدار دارن چون خیلی ها عاشق غذاهای سنتی ایرانی و اصفهانی هستن.

پیج محتوا فالوور

@ashpazi_esf آموزش آشپزی سنتی اصفهان ۳۰۰K
@esfahanfood معرفی رستوران های اصفهان ۲۲۰K

بلاگرهای لایف استایل

وقتی حرف از لایف استایل و مد و فشن می شه کلی پیج معروف در اصفهان داریم که سبک زندگی اصفهانی ها رو نمایش می دن. این بلاگرها اغلب استایل های جذابشون رو به اشتراک می گذارن و نکات کاربردی درباره مد و فشن می گن. اگر شما هم به سبک زندگی و مد علاقه دارید این پیج ها می تونن بهتون الهام ببخشن.

اینفلوئنسرهای اصفهانی

سفر و گردشگری

چند تا اینفلوئنسر معروف اصفهانی داریم که عاشق سفر و ماجراجویی هستن و توی پیجشون از جاهای دیدنی مختلف ایران و جهان عکس و ویدئو می ذارن. این پیج ها برای اونایی که دوست دارن جاهای جدید ببینن و از زاویه ای دیگه با ایران آشنا بشن گزینه ی خیلی خوبیه.
کسب و کارهای نوپا

پیج های مرتبط با استارت آپ های اصفهانی هم کلی فالوور دارن. افرادی که توی این پیج ها فعالیت می کنن درباره راه اندازی کسب و کار و چالش هایشون صحبت می کنن. حتی اگر شما هم قصد دارید یه استارت آپ راه بندازید می تونید از تجربیات این افراد استفاده کنید.

پیج های آموزشی و فرهنگی

آموزش زبان

یکی از معروف ترین پیج های اصفهان برای یادگیری زبان های خارجی پیج آموزش زبانه. این پیج ها از انگلیسی گرفته تا فرانسوی و اسپانیایی رو آموزش می دن و با استفاده از محتواهای متنوع یادگیری رو برای فالوورهاشون ساده می کنن. اگر به دنبال تقویت زبان خودتون هستید این پیج ها می تونن شروع خوبی باشن.

فرهنگی و هنری

تو اینستاگرام یه سری پیج های اصفهانی داریم که آثار هنری و نقاشی های محلی و فرهنگی رو معرفی می کنن. این پیج ها گاهی اوقات کارهای هنرمندان محلی رو به نمایش می ذارن و حتی برخی اوقات آموزش هایی رو هم برگزار می کنن.

پیج محتوا فالوور

@esfahan_art معرفی هنرهای دستی ۱۵۰K

@zabanlearn_esf آموزش زبان انگلیسی ۱۸۰K

تجربیات ناموفق از پیج های مختلف

برای اینکه همه چی رو با دید مثبت نشون ندم باید بگم بعضی از این پیج ها فقط ظاهر قشنگی دارن اما محتوای ارزشمندی ارائه نمی دن. به خاطر همین همیشه پیشنهاد می کنم قبل از فالو کردن یه پیج یه چند تا از پست ها و استوری هاش رو ببینید و ببینید که آیا محتواش به دردتون می خوره یا نه.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "10 پیج معروف اینستاگرام با بیشترین فالوور در اصفهان" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "10 پیج معروف اینستاگرام با بیشترین فالوور در اصفهان"، کلیک کنید.