«پرگار» صوتی شد – نوتیفیکیت

به گزارش خبرگزاری نوتیفیکیت کتاب «پرگار» نوشته حسین انتظامی با گویندگی حمیدرضا جعفری توسط سماوا منتشر و روانه بازار نشر صوتی شده است.

«پرگار» صوتی شد

حسین انتظامی را به جرأت می توان یک مدیر فرهنگی کارکشته نامید! نویسنده ای که در کارنامه اش روزنامه نگاری تأسیس و مدیریت بنگاه های مطبوعاتی عضویت در هیأت نظارت بر مطبوعات ریاست سازمان سینمایی عضویت در ستادها و شوراهای مختلف برنامه ریزی فرهنگی و معاونت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیده می شود. در کتاب پرگار او رنج تجربه نگاری را به جان خریده تا راه طی شده اش در عرصه های سیاستگذاری و مدیریت فرهنگی نهایتا به روش ها و منش های مدیریتی کارا تبدیل شود؛ راهی که بخاطر ملاحظات بعضا شخصی مدیران فرهنگی خلوت و سوت و کور است!

با این حال «پرگار» صوتی می تواند محصولی مهم و مؤثر در زیست بوم تربیتی و آموزشی مدیران فرهنگی باشد تا فرهنگ اختراعِ چرخ از ابتدا برچیده شود و سرمایه هایی چون منابع انسانی بودجه زمان و مهم تر از همه اعتماد عمومی صرف تصمیماتِ سلیقه ای نشود.

مدیریت تولید کتاب به عهده حمیدرضا جعفری بوده و با مدت ۱۲ ساعت و ۱۳ دقیقه و قیمت ۱۵۰ هزار تومان در درگاه های عرضه کتاب صوتی قابل تهیه است که از ۲۴ مهرماه (روز عصای سفید) به مدت ۴ روز با تخفیف ۳۰ درصدی در درگاه های توزیع کتاب صوتی قابل دریافت است.

۵۷۵۷

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«پرگار» صوتی شد – نوتیفیکیت" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«پرگار» صوتی شد – نوتیفیکیت"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه