برسی فلاش رو دوربینی نیکون Nikon SB-5000 AF Speedlight

نقدر و برسی

فلاش رو دوربینی نیکون Nikon SB-5000 AF Speedlight

ویژگی های فلاش نیکون SB-5000

  • فلاش بی سیم پیشرفته با رادیو کنترل که برای کار کردن به دید مستقیم نیاز ندارد.
  • سیستم خنک کننده این فلاش، قابلیت شلیک تا 100 فلاش مداوم با حداکثر خروجی را ارائه می دهد.
  • دسترسی سریع به تنظیمات مفید مانند حالتتنظیمات موقعیت سر را افزایش دهید و مقدار جبران فلش
  • کاملا سازگار با رعد و برق جریان هایی که کنترل نوری دارند

دنیای نورپردازی خلاقانه خود را گسترش دهید!

فلاش نیکون رعد و برق یک عکس جدید را معرفی کرد که برای عکاسان حرفه ای و علاقه مندان به عکاسی است که می خواهند قدرت نور خود را بهبود بخشند. به گفته نیکون، با فلش SB-5000 AF Speedlightسیستم سیستم نورپردازی خلاقانه (Creative Lighting System) به سطح بالاتری ارتقا یافته است و هم اکنون دارای کنترل بی سیم اپتیکال سنتی و کنترل رادیویی جدید و قدرتمند است. می‌توانید تا شش گروه فلاش را خارج از دید مستقیم، پشت موانع – حتی به اتاق‌های دیگر حرکت دهید 30 متر را در طرف دیگر قرار دهید.

رعد و برق SB-5000 AF Speedlight که برای عکاسی سریع عروسی، عکاسی تبلیغاتی و صنعتی یا مراسم فرش قرمز طراحی شده است، همچنین اولین سیستم خنک کننده فلاش روی کفش را معرفی کرد که می توانید از آن استفاده کنید. 100 فلاش های متوالی را با حداکثر قدرت انجام دهید. همه این ویژگی ها در طراحی کوچکتر با عملکرد سریعتر و راحت تر ارائه شده است. این که آیا قصد خرید یک سیستم روشنایی جدید را دارید یا سیستم فعلی خود، فلش را به روز می کنید SB-5000 AF Speedlight وسایل روشنایی بسیار خلاقانه ای را ارائه می دهد.

نور نامحدود

ارتباطات جدید رادیویی کنترل شده

SB-5000 AF Speedlight از سیستم روشنایی بی سیم پیشرفته (AWL) این به معنای روشنایی بی سیم پیشرفته در سیستم نورپردازی خلاق نیکون است. این ویژگی به عکاس اجازه می دهد تا امکانات نورپردازی هیجان انگیزی ایجاد کند. اگر این دوربین فلاش DSLR ** نیکون و آداپتور سازگار است WR-A10 (آداپتور بی سیم از راه دور) از آن استفاده کنید D5 و کنترل از راه دور بی سیم WR-A10 متصل (نیاز به نسخه سیستم عامل است 3.0 یا بالاتر)، می توانید بالا بروید 6 گروه صاعقه SB-5000 AF Speedlight پشت موانع، در گوشه ها و گوشه ها، در نور خورشید – حتی در اتاق های مختلف – به 30 کنتور طرف دیگر را نیز بررسی کنید. البته، SB-5000 AF Speedlight همچنین بدون هیچ مشکلی با رعد و برق نیکون نوری بسیار بی سیم و همه DSLR کار می کند.


** سازگار با
D5 و D500

عملکرد مستمر

اولین سیستم خنک کننده فلاش پایه کفش در جهان

برای عکاسان استودیویی، عروسی و سایر جشن‌های مشابه و عکاسان اکشن، عکاسی مداوم ممکن است بهترین توصیف باشد. SB-5000 AF Speedlight شاید تمام شود 100 بدون گرم شدن بیش از حد، با بالاترین توان عکسی پیوسته بگیرید. این ویژگی را مدیون سیستم خنک کننده داخلی با طراحی بسیار خلاقانه و همچنین طراحی عالی است که از گرم شدن بیش از حد در اثر رعد و برق زیاد جلوگیری می کند. برای عکاسان TTLاین ویژگی به معنای سطح جدیدی از کنترل نور و در عین حال ثبت لحظات حیاتی است. زیرا لحظات عالی منتظر تنظیم عکاس و فلاش نیستند و شما نیز نباید منتظر بمانید.

طراحی جدید

کوچکتر و کارکرد آسان تر

رعد و برق SB-5000 AF Speedlight طراحی شده برای عکاسانی که به سیستم های نورپردازی قابل حمل متکی هستند. این فلاش نسبت به مدل های قبلی خود کوچکتر و کارکرد آن راحت تر است. با این فلش دسترسی سریعتر به تنظیمات مفیدی مانند حالتتنظیمات موقعیت سر را افزایش دهید و مقدار جبران فلش شما این فلاش را مانند دوربین ها خواهید داشت DSLR دکمه اطلاعات برای دسترسی سریع به تنظیمات دلخواه برای عملکرد نرم‌تر هنگام استفاده از رادیو کنترل، می‌توانید تنظیمات را از منوی فلاش دوربین سازگار *** انجام دهید.

حداکثر سازگاری

علاوه بر رادیو کنترل جدید با دوربین های سازگار، می توانید از SB-5000 AF Speedlight روی خود دوربین به عنوان فلاش اصلی (مستر فلش) در مقایسه با سایر فلاش های از راه دور رعد و برق کنترل (تا 3 گروه: آ و ب و درجه سانتی گراد و 4 کانال) یا از آن خارج از دوربین به صورت بی سیم به عنوان فلاش از راه دور استفاده کنید که با فلاش داخلی دوربین کار می کند (دوربین های سازگار)، رعد و برق دیگر یا کنترل نور بی سیم SU-800 کنترل می شود. حتی می توانید گروه های نوری بی سیم را مدیریت کنید آ و ب و درجه سانتی گراد) با رادیو کنترل (گروهی ه و ه و خوب) مخلوط کردن. برای عکاسان استودیویی، SB-5000 AF Speedlight مجهز به کنترل فلاش یکپارچه (کنترل فلاش یکپارچه) و از کامپیوتر شخصی و نرم افزار مخصوص آن قابل فراخوانی است Camera Control Pro 2 (دستور آشپزی 2.23) یا بالاتر که البته اجباری نیست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فلاش رو دوربینی نیکون Nikon SB-5000 AF Speedlight" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فلاش رو دوربینی نیکون Nikon SB-5000 AF Speedlight"، کلیک کنید.