دانشگاه آزاد دامغان جنبه های علمی و فرهنگی شاخصی دارد

تقی پور:

دانشگاه آزاد دامغان جنبه های علمی و فرهنگی شاخصی دارد

فرمانده سپاه ناحیه دامغان عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دامغان در جنبه های مختلف علمی و فرهنگی ازجمله دانشکده حقوق، کشاورزی و داروسازی به عنوان یک نشان کشوری شاخص مطرح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری نوتیفیکیت، محمدحسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه دامغان در دیدار حسین افشاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با تبریک انتصاب وی اظهار کرد: تغییرات و تحولات در زندگی ما نه تنها فرصت های جدید را به دست می آورند، بلکه به ما امکان رشد، یادگیری و تجربه جدید را می دهد.

وی اضافه کرد: هر تغییری می تواند به ما ارزش های جدیدی آموزش دهد و ما را به سمت بهبود و پیشرفت هدایت کند و باید آن را به عنوان فرصت هایی برای رشد و توسعه دیده و از این تجربه استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان افزود: همواره ارتباطات تنگاتنگ و مثبتی را با دانشگاه آزاد داریم و به عنوان یک مدرس دانشگاه از نزدیک شاهد حرکت رو به پیشرفت دانشگاه در تمامی ابعاد فرهنگی و علمی هستم.

تقی پور بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان خود را در جنبه های مختلف علمی و فرهنگی ازجمله دانشکده حقوق، کشاورزی و داروسازی به عنوان یک نشان کشوری شاخص کرده که این دستاورد ارزشمند به همت استادان و دانشجویان به دست آمده است.

وی با اشاره به صحبت های کارآفرینی و اقتصادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: دانشگاه ها نقش محوری در تحقق اهداف اقتصادی دارند و به عنوان مرکزی برای تولید دانش، تحقیقات علمی، و انتقال این دانش به جامعه عمل می کند و این فرآیند می تواند به توسعه اقتصادی و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم و اهداف مقدس نظام اسلامی کمک کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانشگاه آزاد دامغان جنبه های علمی و فرهنگی شاخصی دارد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانشگاه آزاد دامغان جنبه های علمی و فرهنگی شاخصی دارد"، کلیک کنید.