مردم استان تهران شاهد بهره برداری از یک هزار و 44پروژه خواهند بود – خبرگزاری نوتیفیکیت | اخبار ایران و جهان

مردم استان تهران شاهد بهره برداری از یک هزار و 44پروژه خواهند بود - خبرگزاری نوتیفیکیت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نوتیفیکیت، قدرت الله شفیقی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص افتتاح و بهره برداری از پروژه های ایام الله دهه فجر در شمیرانات با بیان اینکه در این شهرستان شاهد افتتاح و بهره برداری های مناسبی از سطوح مختلف پروژه های عمرانی و خدماتی بودیم اظهار کرد: پروژه های افتتاح شده در شمیرانات عمدتاً کاربردی و گره گشا برای مردم برآورد شده است.

شفیقی با بیان اینکه همزمان با ایام الله دهه فجر یک هزار و 44 پروژه در حوزه های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، کشاورزی و تولیدی در سطح استان تهران به بهره برداری می رسد گفت: یکی از افتخارات نظام رضایتمندی مردم در حوزه آبادانی کشور است که با یاری خداوند و همت بلند مسوولان شاهد این هستیم که هر روز شاهد آبادانی بیشتر هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: مفتخر هستیم که اعلام کنیم همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، امسال پروژه هایی با 45 هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار در استان تهران افتتاح و یک هزار و 600 میلیارد تومان طرح جدید نیز کلنگ زنی شده است.

وی با بیان اینکه با پروژه های یاد شده خدمت رسانی به مردم بیشتر می شود گفت: شمیرانات نمونه بارز این خدمت رسانی است چرا که پروژه هایی که در این شهرستان افتتاح و بهره برداری شد، به گونه ای است که مردم بویژه ساکنان منطقه به خوبی از آن ها منتفع می شوند.

وی ضمن با بیان این که امید است به واسطه همت و همکاری همه مسیولان قدم های بلندتری در این منطقه برداشته و خادمانی خوب برای مردم باشیم، گفت: شعار دولت سیزدهم نیز بر همین اساس است تا لبخند رضایت بر لب مردم عزیز بیاوریم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مردم استان تهران شاهد بهره برداری از یک هزار و 44پروژه خواهند بود – خبرگزاری نوتیفیکیت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مردم استان تهران شاهد بهره برداری از یک هزار و 44پروژه خواهند بود – خبرگزاری نوتیفیکیت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.