سرپرستان 2 واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند

سرپرستان 2 واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در احکامی جداگانه سرپرستان واحدهای دانشگاهی «دامغان» و «دورود» را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری نوتیفیکیت، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه ای حسین افشاری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان و احسان حیدری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود منصوب کرد.

در متن احکام دکتر طهرانچی آمده است:

جناب آقای حسین افشاری

بنا به پیشنهاد رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از همه ظرفیت های معنوی، مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش آفرینی اعضای هییت علمی و کارکنان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.

به گزارش نوتیفیکیت، حسین افشاری دارای مدرک دکتری علوم باغبانی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان بوده که معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان از جمله سوابق اجرایی وی است. 

دکتر طهرانچی همچنین در نامه ای جداگانه از تلاش دکتر نعمت الله نعمتی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان قدردانی کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود

در متن احکام دکتر طهرانچی آمده است:

جناب آقای احسان حیدری

بنا به پیشنهاد رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود» منصوب می شوید.

از جناب عالی انتظار می رود با بهره گیری از همه ظرفیت های معنوی، مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش آفرینی اعضای هییت علمی و کارکنان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید. 

به گزارش نوتیفیکیت، احسان حیدری دارای مدرک دکتری مهندسی کامپیوتر و عضو هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود است که معاون دانشجویی و فرهنگی  و معاون پژوهش و فناوری این واحد دانشگاهی را در سوابق اجرایی خود دارد. 

همچنین دکتر طهرانچی در نامه ای جداگانه با تبریک به اکبر سالاروند که به افتخار بازنشستگی نایل آمده از تلاش های وی در دوران مسیولیت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود قدردانی کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرپرستان 2 واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرپرستان 2 واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند"، کلیک کنید.